Moji oblíbenci / My favs

Také máte svoje nej, bez kterých se téměř každý den prostě neobejdete? Moje jsou nové versus staré, domů, na sebe i do kabelky. A spoustu mých nejoblíbenějších doplňků už jistě znáte...

Zlato a perly teď nejraději nosím na uších, krku i rukách / náušnice a prstýnky www.asos.com, náhrdelník Miss Sixty. K tomu nové velké úžasné černé retro brýle s kouřovými skly na první jarní sluníčko / taky tam. Samozřejmě též nové Daniell Wellington hodinky nesmí chybět / www.danielwellington.com. Stejně tak můj božsky bílý parfém, který je zároveň i stylovou dekorací / byredo.com, a spousta skvělé hudby reprodukované bílými sluchátky od mého telefonu / www.apple.com.

Zlato teď vévodí i mému pracovnímu stolu v podobě sady kancelářských klipsů, stejně tak všudypřítomný krém na ruce od Compagnie de Provence, přírodní minimalistická svíčka L:A Bruket s vůní grepu, která mi vždy zvedne náladu a porcelánový hrneček od Design Letters s eS jako Sarka na můj oblíbený čaj / vše www.nordicday.cz.

Dnes jsem si trošku zahrála se stylingem, ale příště už vám snad konečně prozradím tu největší novinu(y), na kterou se strašně dlouho chystám. Určitě se budete mít na co těšit společně se mnou ;-).

Mějte krásný víkend a nezapomeňte, že máte už úplně poslední možnost nakoupit hodinky Daniel Wellington na www.danielwellington.com s 15% slevou díky unikátnímu kódu "mamaisonblanche", protože akce už v neděli 15. 3. končí!!!

Tak užívejte!



8 komentářů

  1. Úžasná "koláž", tak bych ji jen shrábla a šla! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásné! ten náhrdelník mám jako náramek z Tally veijl, moc ráda ho nosím, je to tak výrazný solitér, že úplně pozdvihne i obyčejný černý rolák... Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatavo náramek jsem neobjevila bohužel, též by se mi hodil. Souhlasím a díky za milou návštěvu!

      Vymazat
  3. Šári, všechno dokonalé! Krásný víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky, které tvoří dokonalý celek..moc se mi líbí a myslím, že bych totéž mohla vlastnit:o)..nic z toho byy mi nebylo cizí..krásný vkus..přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji i za návštěvu, posílám slunečné pozdravy :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.