Malé velikonoční deko / Small Easter decor

Dostala jsem o víkendu nádhernou čemeřici, která mi doma sice zřejmě moc nevydrží, a i když mám teď práce nad hlavu, musela jsem si udělat radost alespoň opravdu malou bílou velikonoční dekorací. Takže vše z loňska - můj plakát s geometrickým vajíčkem, bílé svícny Facet porcelain od Tine K Home, malý plastový tác, který je ve skutečnosti víčko z akrylového boxu s poklopem Clear od House Doctor, a DIY velikonoční vajíčko.

Tento rok asi moc nového nevytvořím, ale už mám doma alespoň z tiskárny nová papírová velikonoční vajíčka, tak budu alespoň vystřihovat. Najdete je na Fleru TADY. Stejně mám vždy největší radost z pučících větviček ve váze!

Velké odhalení opět přesunuto na neurčito...
Vydržte! :-*


Poslední kousky ZDE

11 komentářů

  1. Čemeřici mám strašně ráda, máš to moc pěkné, Šárko. Já letos taky asi vytáhnu dekorace z loňska, Velikonoce moc neprožívám. Jak píšeš, větvička stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru mic dekuju a s jednoduchosti tobe vlastni urcite souhlasim ;-)

      Vymazat
  2. Tak odhaduji, že to velké překvapení bude příchod jednoho nového človíčka, dle několika indicíí...
    Přeji pevné nervy, pokud tomu tak je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uzasne detektuvni schopnosti a dekuju :-*

      Vymazat
  3. Jojo, indicie by tu byly:)). Krásné deko... Ať se daří, Šárko! Ve všem, co tě čeká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Luci, diky moc, nekde jsem to uz nevydrzela ;-)

      Vymazat
  4. Moc pěkná dekorace, líbí se mi ty svícny!!
    Ať se daří a každý den je důvod pro úsměv =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli diky opet za mily koment i zastaveni se, at se dari!

      Vymazat
  5. Opět krásné, prostě jako vždy:-)
    Tereza
    P.S. Neumím vydržet... Šári,, odhaluuuj :-)

    ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná dekorace! Čemeřice je nádherná...u nás letos zůstalo taky jen u pár větviček ve váze a bohatě to stačí :)) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.