Černobílá vajíčka / B&W eggs

Nejprve bych vám všem moc chtěla poděkovat za všechny milé komentáře k předchozímu příspěvku, který jak jsem zjistila byl dokonce 500. v pořadí!

Ale teď už k mému víkendovému velikonočnímu tvoření - tedy vystřihování mých černobílých vajíček. Takhle jsem je nadekorovala v mé pracovně. Opět jednoduše a s mými největšími oblíbenci - bílou mísou Kubus a velkou skleněnou vázou Vietnam od Tine K Home. Vyfouknutá vajíčka i dřevěná (podkladky pod slepice) jsou z loňska. Už se těším, až nebudu muset pořád dokola dekorovat pár stejných míst, i vy si tak doufám přijdete na větší podívanou ;-).

Poslední sety mých černobílých velikonočních vajíček ještě můžete zakoupit ZDE a pustit se taky do velikonočního dekorování ve skandinávském stylu...

Krásné jaro!


16 komentářů

  1. Looks very nice ,love it :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  2. To je asi nejhezčí velikonoční výzdoba jakou jsem kdy viděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Báro moc děkuji obzvlášť vzhledem k mému netradičnímu vkusu :-).!

      Vymazat
  3. Šárko zdravím! Vajíčka jsou povedená...ale hlavně moc gratuluji! Já jsem si to trošku myslela, podle pinů v pinterestu :-))), tak jsem ráda že to tak opravdu je:-). Tak hodně zdraví a ať jde všechno tak jak má! Krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, díky za oboje, jj, moc jsem to nevydržela. A asi brzo napíšu ohledně mateřských rad :-D. Měj se krásn a díky za návštěvu!

      Vymazat
  4. Šárko, moc děkuji za vajíčka, jsou , jak říká můj syn na super věci - "famózní". Úplně je miluji :) Vyzdobila jsem s nimi větvičky a cítím, že mám poprvé letos velikonoční výzdobu, se kterou jsem spokojené. Jste skvělá. K miminku samozřejmě gratuluji a držím moc palce. Krásný den. Táňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo já taky děkuji a mám radost, že se líbí! I za gratulaci, krásné Velikonoce a ať se daří ;-)

      Vymazat
  5. Tak ta mísa je super!!
    A podobnou vázu máme taky..teda..ona to je původně nějaká lékárenská dóza, ale nám slouží občas na květiny, občas na svíčky..jak se to kdy hodí ^_^

    Tak krásný slunečný den, Šárko =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lahve jsou taky skvlé, občas střídám. A přesně, hodí se i na svíčky.

      Vám krásný víkend a díky opět za milou návštěvu :-*

      Vymazat
  6. Šári, vypadají nádherně !!!! Krásné fotky jako vždy :o):o):o) Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko diky moc a jarni pozdravy posilam!

      Vymazat
  7. Jé, to je paráda, vypadají opravdu nádherně! :))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.