Bio beauty

Dnes se přesunu trošku dál od bydlení - do mého toaletního stolku a přidám trochu víc povídání, pardon :-). Jak už jistě víte, jsem velkým příznivcem přírodní kosmetiky. Asi před dvěma lety jsem vyměnila kompletně veškerou drogerii, tělovou i pleťovou kosmetiku a už jsem se k té "klasické" nevrátila. Nemám citlivou pleť, ani žádné kožní problémy, jen věřím, že hned po jídle se nám do těla dostávají všechy blahodárné i škodlivé látky právě skrze kosmetiku. A samozřejmě mě moc baví objevovat nové věci a hledat tu mou rovnováhu mezi designem, cenou a kvalitou = přírodou.

Mezi moje nejnovější přírůstky tak patří netoxické laky na nehty Priti NYC, jejichž vybrané odstíny navrhuje dokonce Stella McCartney. Tento skvělý tip mám od Báry z Photography as my hobby, a protože jsem po dvou letech opět sundala nehty gelové - jak mám kvalitní vlasy, tak mám totiž nekvalitní nehty, vyházela jsem všechny "normální" levné i drahé laky a udělala jsem si radost hned několika odstíny a regenerační kůrou. Zkusím dát těm svým tak ještě poslední šanci. Zatím to vypadá nadějně, laky skvěle drží, dobře se s nimi lakuje i dobře kryjí. Narozdíl např. od značky Santé. A těch barev! A bioodlakovač je také samozřejmostí...


Abych těch radostí letos ještě neměla málo, oslavím už brzy kulatiny, takže ač jsem se dlouho bránila, moje pleť už začíná být opravdu náročná. Hydratace, ochrana a anti age péče je to nejlepší, co jí právě teď můžu dát, a kvalitní denní krém je když už nic minimální základ. Myslím, že není potřeba investovat hodně, protože po třikrát tak drahém Chanelu se můžete v pohodě osypat prostě proto, že obsahuje nejrůznější chemické látky a není 100% přírodní, což pak pořádně naštve. Lavera tak skvělý design možná nemá, ale jelikož už mám krém denní, zkusím k ní ještě regenerační noční krém a krém na oční okolí. Doteď jsem si vystačila s bio arganovým olejem na noc, ale ráda bych vyzkoušela více produktů i značek, takže uvidíme, jestli zaručí i více výsledků...


A poslední a zároveň první místo rozhodně patří mé milované přírodní minerální dekorativní kosmetice Lily Lolo, od které mám doma nejen minerální make-up, korektor nebo BB krém, ale prostě úplně všechno. Její složení je absolutně lehoučké, minerální pigmenty můžete vrstvit a tak dosáhnout většího krytí, pleť vydrží celý den bez lesku, je opravdu přirozená a sametová a díky složení pomáhá hojit i např. problematickou pleť. Po loňském redesignu loga a obalů je pro mě opravdový top, výběr barev a odstínů je také perfektní a důkaz o její kvalitě i svědčí několik v nedávné době získaných prestižních ocenění. Takže doporučuji rozhodně 100% i vám!


Pokud vás tohle téma baví a chtěli byste jej vídat na MMB častěji, dejte vědět nebo mi doporučte zase nějakou vychytávku z vašeho bio toaletního stolku, budu jedině ráda!

Pohodový víkend a pečujte o sebe s láskou ;-).
Pusu Šárka

16 komentářů

  1. Zrovna mám na lakovaný Proti Nic odstín Mushroom flower 😊Mám tyhle laky moc ráda a když čas od času použiju klasiku, hned je to na kvalitě nehtů znát. A taky jsme objevila novou přírodní kosmetiku. Český výrobce Syncare, mám zatím čtyři produkty v bio kvalitě a jsem nadšená. Takže tvoje tipy určitě uvítám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diky za tip, Syncare neznam. Jen je skoda, ze na ceskych strankach u Priti neuvadeji podrobnejsi popis odstinu nebo vice fotografii. Abych vybrala, musim googlit vsude mozne :-/. Mej se hezky a prirode zdar!

      Vymazat
  2. Já jsem laveru používala roky, formu laverana, což byla vyšší řada, antiage a i ten design byl mnohem hezčí. teď jsem se vrátila k la roche posay, ale jen kvůli ekzému. Až budu mít více času pro sebe mám v plánu návrat k biokosmetice... na tělo používám hodně bio kokosový olej....Kůže je největší orgán těla a vůbec není jedno co na sebe patláme, vše se vstřebává hlouběji...
    v Dánsku jsem objevila lokální biokosmetiku ze severního moře, zatím jsem vyzkoušela jen pleťový peeling a úžasný.
    kosmetiku značek Chanel apod jsem vzdala úplně, je to samá chemie.
    hezký večer,
    Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za tip i na tu vyssi radu, o te vubec nevim! Kokosak mam nejradeji take na leto. At pece i hledani prinaseji kladne vysledky, krasne jaro!

      Vymazat
  3. Ahojky Šári, jeee, dnes píšeš o mém velmi oblíbeném tématu!! ;-) Já jsem taky blázen do organické a přírodní kosmetiky a paradoxně se jedná často o daleko levnější produkty, než je Chanel a spol...co si budem povídat, design, vůně i kvalita je to náramná, jenže právě ta chemie...:-/ Proto i já mám moc ráda Laveru, i když jejich design je fakt horší a momentálně se denně mydlím i mažu s L:A Bruket...také miluji kosmetiku Amélie et Mélanie od Lothantique...dále L´Occitane, The Balm- bez parabenů...některé věci jsem si oblíbila i od Alverde, kde přesně platí "za málo peněz hodně muziky"...no bylo by to na dlouho, o tom třeba pak osobně v dubnu! ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandri jojo a je to nekonecne tema na diskuzi jak koukam :-D L'Occitane je taky super, obvykle ho dostavam jako darek. Na Lila Briket marne cekam na naskladneni, ale az bude, konecne poridim celou radu, co jsem mela moznostvyzkouset je uzasny. Moje mila a levna zalezitost jsou oleje od Saloos, treba mam ted tehotensky na brisko a parada! No na srazu doproberem radsi ;-)
      Papa, mej se!

      Vymazat
  4. tak ještě jednou, až teď jsem postřehla tu velkou novinu, moc si to užij, ať jde vše vpoho... gratuluji...
    Na miminka jsem používala taky bio, jedině bio... lavera nebo weleda, nejvíc tu weledu... a bio pleny, a bio stravu atd atd....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc jeste jednou! Na mimco mam vyhlidnutou Little Sibericu, ktera vse dokonale splnuje, tak uvidime, moc se tesim. A jedu i v bedynkach, biobavlne a pod urcite take a vramci moznosti urcite ;-)!
      Krasny den

      Vymazat
  5. Tak ty laky mě teda zaujaly! .... Já mám teď fakt problémy s pletí... Už moc nevím, co s tím. Jinak uznávanej kožař doporučuje sádlo:-D, to se mi moc nechce, navíc taky ráda čas od času vyzkouším něco novýho:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci sadlo teda nevim, mne minimalne smrdi, ale bio kosmetiku urcite mohu doporucit. I treba jen prirodni mydla pomahaji hodne na kozni problemy nejen pro dospele a ja se jimi i rada odlicuju ;-)

      Vymazat
  6. Od Priti NYC mám jeden odstín a musím fakt pochválit, je to poznat, že je k nehtům šetrnější a přitom se s ní pracuje dobře.

    U mě se to zelená tak na půl v té kosmetice, prostě co si můžu vůči své kůži dovolit, v péči se to ale obecně zelená víc než v dekorativce, ale určitě bych doporučila Love2Mix Organics - tělovou kosmetiku, momentálně mám sprchový gel a tělový gel na mazání. Oboje krásně voní, složení je příjemné, obal hezký a cena přátelská.

    Za mě jako tělový gel s Meruňkou absolutní miláček, který je v oblíbencích měsíce a určitě to bude i objev za tento rok ;) To tak asi nejvíc, co bych aktuálně doporučila. Jinak by to bylo ale na delší seznam.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi prekvapuje mne, jak drzi, u toho jsem se s mymi puvodnimi laky zatim nesetkala!

      Diky moc za tipy a i to pul na pul jiste tva plet oceni ;-)

      Vymazat
  7. Milá Šárko, moc Tě zdravím a děkuji za zastavení u mě na blogu! ;)
    I mně jsi dnešním kosmetickým článkem potěšila, jak víš, taky jsem se nedávno stala bio kosmetickým nadšencem a odtud už není cesty zpátky. :)
    Já mám moc ráda tělové produkty Dr. Hauschka, úžasnou přírodní lotyšskou kosmetiku Kivvi a v poslední době mě hodně zaujaly i další značky, které se chystám v nejbližší době zkoušet, a to Khadí, BioAroma, OneLoveOrganics, Inlight a May Lindstorm, která má ty nejstylovější minimalistické obaly, které by se jistě líbily i Tobě. ;)
    Samozřejmě u mě teď vedou všechny kouzelná másla, krémy a oleje na bříško, aby mi i po druhém miminku zůstalo hladké a bez strií. ;)
    Krásné kosmetické rozmazlování přeje Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko vsak se u Tebe taky rada inspiruji na tohle tema! Musim Tve tipy co neznam hned vygooglit a treba se taky dostanou na radu.
      S tim Tvym briskem jsi me potesila, protoze to jedine me trapi, takze se snazim poctive mazat olejem od Saloos a zatim parada! Kdybys mela i dalsi tipy rozhodne uvitam ;-).
      Mej se krasne a uzivej tehu!

      Vymazat
  8. Šári, moc díky za super tipy...taky se snažím používat spíš přírodní kosmetiku a už dlouho hledám nějaký dobrý makeup. Lily Lolo vypadá moc dobře a ty obaly mají krásné! Díky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi presne, je to fakt nadhera! Neni za co, ja diky za navstevu ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.