Z mého šatníku / From my closet

Troufám si říct, že už je čas schovat nejteplejší zimní kousky. Proto jsem už začala s jarním průvanem v šatníku. A tohle jsou mé nej kousky, které už v podobném stylu nosím - oversized vlněný kabát (nakonec mám světle růžový a můj drahý říká, že je jako pytel a to má ještě opravdu rovnější střih :-)), šedé seprané džíny (mám jich několik), bílá trička s černými nápisy (těch stejně tak), černý klobouk (via Instagram), krajková podprsenka (MNG), Nike Free Run tenisky (mám ve stříbrnošedém provedení), dvojité perlové náušnice a prstýnek (tentokrát jsem nakupovala opět na asos.com, protože mají krásnou pozlacenou bižuterii z chirurgické oceli za super ceny), velké retro brýle, vůně Blanche od Byredo Parfums (tu mi přinesl Ježíšek) a černá vonná svíčka Meadows Midnight, která vytvoří krásnou atmosféru.

Co mi ješt chybí jsou některé produkty od L:A Bruket - třeba bambucké máslo a krém na ruce se šalvějí a rozmarýnem, mramorový kryt na iPhone 6 nebo vůbec nějaký stylový (nabídka je stále ještě malá, proto pokud o nějakém víte, budu ráda za tip), moc mě také zaujalo nové černé psaníčko Snake překvapivě od Bloomingville, ale hlavně vysněné hodinky Daniel Wellington, které jsou už na cestě ke mně, díky 15% slevě exkluzivně pro MMB. Takže jsem už opravdu neodolala!

Moc se na ně těším, vybrala jsem nakonec typ Classic Sheffield v barvě Rose Gold a v pánské velikosti a myslím, že se k ostatnímu budou báječně hodit.

15% sleva na veškeré hodinky značky Daniel Wellington samozřejmě platí také pro vás! Stačí jen při nákupu na www.danielwellington.com zadat slevový kód "mamaisonblanche". Pozor, akce končí 15. 3. 2015!!! A jestli stále váháte nad typem a velikostí, určitě ty svoje až dorazí vyfotím a napíšu, jaké jsou! ;-)

Mějte se krásně a můžete mi napsat, bez čeho se letos na začátku jara rozhodně
neobejdete zase vy?
Těšim se, paa.

2 komentáře

  1. Nezaobídem sa od jarného trenčkotu, pohodlných topánok a ešte by sa mi zišla nejaká tá kabelka v strednej veľkosti :) Krásna inšpirácia, väčšinu z tých kúskov by som si vedela na sebe predstaviť. Inak tie mramorové kryty napríklad tu http://fashionableme.sk/stylove/kryty-na-mobil/iphone-6/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trenckot urcite bude nasledovat, naprosty souhlas ;-) Moc dekuju za tip i navstevu, krasny vecer!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.