Giveaway

Slíbila jsem vám za odměnu GIVEAWAY, a konečně je tady! Mám pro vás jeden bílý a jeden černý designový kalendář na rok 2015 z mojí kolekce + malý dáreček ke každému ;-).

Je jen třeba splnit tyto 3 body:
1/ Být oficiálním čtenářem MMB blogu (přes Google nebo Bloglovin´)
2/ Napsat mi do komentáře, jaký je váš nejoblíbenější MMB kousek (vybírat můžete TADY)
3/ Připsat e-mail, abych vás potom mohla kontaktovat (pokud máte na vašem blogu, nemusíte)

A vydržet do 28. února, kdy vylosuju dva výherce.

Hodně štěstí a užijte si to! :-)




44 komentářů

  1. Pěkný večer :)
    Jsem pravidelnou čtenářkou na facebooku, ale již jsem se konečně připojila i přes google. Nejvíce se mi líbí Poster Geometry Butterfly, miluji totiž motýly ♥

    kristyna.haltmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom jako Kristýna. Mě se osobně nejvíce líbí CALENDAR WHITE NUMBERS za
    €28.00, ale vyhovovala by mě kombinace bílé a světle hnědé. Držím palce v krásné práci Papa Petra
    preissovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé:)
    Nejlepší je nekonečný kalendář........nebo ty růžové plakáty(toužím teď po barvách) nebo všechno ostatní.........je těžké, vybrat si jen jednu věc:)
    Mám ráda Váš blog, fanynka Helena
    YellaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wzdycham do niego odkąd do u Pani ujrzałam....może szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    mój email; sylwiadb16@gmail.com
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šárko,
    ráda se zapojím do tvé soutěže. Tvé plakáty jsou skvělé. Nejvíc se mi líbí crosses-white. Ten je parádní.
    Přeji hezké dny, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Kazdy kusok je krasny, ale u mna vyhrava nekonecny kalendar :)
    majka2204@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto úžasné jsou nekonečné kalendáře,už si na něj šetřím blog je super díky za něj gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, máš v obchůdlku kouzelné věci - kalendáře, plakáty, ty vážky... Ale asi nej je plakát Home!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko, nej jsou jednoznačně kalendáře. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko, velmi ráda zkusím štěstí o krásné dárky. Tvůj blog se mi velmi líbí a moc jsem si oblíbila i Tvůj obchůdek a už od tebe vlastním plakáty s krásnými domky...Kalendář je disignově nádherný..black + white je nadčasový..tak si budu držet palce..Měj se krásně a moc děkuji..Inka
    j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, publikoval jsem tvou Giveaway na svých stránkách http://inkafej.blogspot.cz/2015/02/mala-poteseni.html...Inka

      Vymazat
  11. Ahoj Šárko,
    miluji tvoje kalendáře, ten nekonečný je krásný minimalistický designový kousek. Přeji hodně inspirace a budu se těšit na novinky. Táňa. (tatiana.strnadlova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárko.
    Ráda zkusím štěstí.
    Moc se mi líbí tvé kalendáře a plakáty.
    castice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Je těžké vybrat jednu věc. Vaše tvorba má své osobité prvky a pokud to člověk miluje, nejraději by vlastnil většinu. Osobně miluji pohlednice "love black - white love". Jen škoda, že již nejsou dostupné ke koupi samostatně. Přeji Vám mnoho úspěchů a spokojenosti. Jitka (vykoukalova.jitka@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Můj favorit je nekonečný kalendář a v ložnici by se nám moc vyjímal plakát pink diamond :-)
    Markéta (piece.of.north@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  15. Najviac ma to asi ťahá k mramorovému Triangle alebo AND posteru. Už sa teším na Tvoje ďalšie dizajny :) katka@extraordinaire.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Šári, všechno je úžasné! Ale vedou u mně asi nekonečné kalendáře👍
    Viola
    viola.sekaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Šárka Tvoje plagáty sú jedinečné,jednu malú lastovičku mám doma. Veľmi sami páči aj tieto kalendáre. Andrea

    OdpovědětVymazat
  18. Šárka, tak ja idem tiež do toho.... mojou srdcovkou je Poster geometry deer, ale biely kalendár v tejto giveaway je neodolateľný...takže to vidím na dve srdcovky ♥
    Máš jedinečné kúsky!
    Janka

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den paní Šárko,
    úplně nejvíc nejlepší jsou nekonečné kalendáře. Už mám od Vás doma dva. :-) Ještě by se mi hodil jeden, ale s čísly na každý den. Neuvažujete o jeho výrobě? ;-) A z plakátů jsem jednoznačně unesena z motivu grafického jelena. Ten už mám taky doma, jen ještě nenašel místečko k zabydlení. Zatím .. :-)
    Pěkný den a ať se Vám daří. :-)
    Lucie J.
    brutnikita80@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno je to parádní, nejvíc asi nekonečné kalendáře a moc se mi líbí i ten geometry color.
    Pěkný den, Marcela
    marcela.drabkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Šárko,
    blog sleduji přes bloglovin a nejvíc jsem unešená z Vašich domečků - a taky jelena, který už visí u nás doma:-)
    pvybiralov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla jsem napsat, že nejraději mám knírek, protože zdobil naši kuchyň asi ještě půl roku po mobembru....ale jak se tak na to koukám, peříčko mě taky dost bere.
    gresakova.jana@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduju už dlouho jak na Googlu, tak facebooku ;)
    A jsem zatížený na jeleny, takže jednoznačně Geometry Deer
    ontheleaf@yahoo.com
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné dopoledne. V obchůdku bych si hned vybrala, škoda, že musím šetřit! Za mě je asi nejlepší černý nekonečný kalendář, na ten mám zálusk a ještě letos si ho dopřeju! Sleduju přes Bloglovin. A.

    OdpovědětVymazat
  25. Jé to je krásný kalendář :) hlavně ten bílý :)
    moc se mi líbí plakát Home v bílé, už delší dobu ho obdivuji :D
    Všechny kousky jsou krásné a jedinečné :)
    sleduji tě jako aklly
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem, bez sledovania tohto blogu by to bola nuda :)
    Ja hlasujem jednoznačne za poster "love black"!
    A mail - madebyboy@yahoo.com ...

    Hezký víkend :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  27. kazdy den se tesim na nove fotky na IG a na clanek :) ja hlasuju pro nekonecny kalendar bily s cisly :) mam jej doma a kazdy den mi dela velkou radost. ..

    jana janulkazakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den,

    sleduji Váš blog už dlouho přes FB a to bez oficiálního připojení přes Google. To jsem udělala až teď, jelikož ten profil moc nevyužívám :(.
    Líbí se mi tento:
    http://www.mamaisonblanche.cz/product/postcards-white-love-set-of-4
    A mail: sukova.mail@gmail.com
    Děkuji.

    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  29. také se mi líbí nekonečný kalendář :)
    pěkný den!
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Šárko sleduji Vás na blogu,nejvíce se mi líbí calender white numbers. Můj mail anna.pittelova@gmail.com Děkuji za prima soutěž a přeji hezký víkend ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. CALENDAR GEOMETRY COLOR
    Kalendář i poster v jednom :)

    komo.anet@gmail.com

    Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  32. To je krása! Moc bych chtěla vyhrát! Líbí se mi od tebe snad všechno a nejraději bych si na dveře lípla cedulku HOME, jenže by mi jí někdo určitě brzy vzal... kusanec(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Skvělá soutěž :o).
    Moc se mi líbí přáníčka, která jsem teď objednávala, byla to má první objednávka a určitě ne poslední! A kalendář je úžasný, letos máme kupodivu jen jeden, takže přesně vím, kam bych pověsila tento :o)

    denisa.solcanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ja to tady miluju, zacinam ladit detsky pokojik do severskyho stylu a moc se mi to libi... Jo a miluju crossy, takze cokoliv s nima :) moc krasny blog. Přeju úspěch i nadále...
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  35. Mně se líbí snad všechno! Ale nejvíc asi kalendáře a plakát s domečky marble white :)
    Sleduji přes bloglovin i GFC jako Evi. gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Šárko,
    sleduji Váš blog už delší dobu, i na facebooku, nově přes Bloglovin.
    Nejvíce se mi líbí nekonečný kalendář černý ve tvaru čtverce. Ale je těžké vybírat jednu věc, když máte krásné všechny... :-)
    Hezký den a ať se Vám daří :-)
    Kamila
    Rolencova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zdravím Šárko, má srdcovka je černobílý kalendář Geometry!
    V.Palusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. tak já tě Šári, sleduji již dlouho na FB a teď tedy i zde - oficiálně. :) tvoje tvorba se mi moc líbí a nejvíc asi trojúhelník nebo kříže na mramorovém podkladu. mám od tebe už jeden nekonečný černý kalendář, ale zvládnu i další :)))). krásný den a ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
  39. Přeji hezký den a moc ráda se zúčastním Vaší soutěže.
    Mým favoritem jsou postcards geometry deer.
    Sleduji přes Bloglovin, FB.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Šárko,
    Vybrat jediný kus z Vaší dílny je těžké. Mezi mé nejoblíbenější patří kalendáře a bílé kříže. Hezký den, Pavla. Pasula@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. I já Šárko zkusím štěstíčko. Sleduji Váš blog přes Google i FB. A mezi mé favority patří jednoznačně nekonečné kalendáře. Jeden mám i doma a každý den mi dělá radost. Nešlo odolat. Krásný páteční den a příjemné prožití víkendíku. Pa, Lucie lucie.horska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Z tvé práce se mi nejvíce líbí plakáty v černém a bílém provedení s nápisy &, XOXO a Home :)
    Sleduji tě už strašně dlouho pomocí GFC (Sarah) a i na FB (Šárka M.) :)
    E-mail v případě výhry: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Souhlasim s vetsinou. Vybrat nejaky konkretni kus, joo to byl ale dost nadlidsky ukol! Kazdopadne, ja jsem vybrala cernobily nazev LOVE, protoze ma pro me vyznam. :-)

    Mycakestyle1 / kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.