Čas na čaj / Tea Time

Patřím mezi velké milovníky čajů. Ideálně sypaných, v bio kvalitě a v krásném balení. Proto jsem neodolala čaji od Nicolase Vahého, jehož lahůdky postupně ochutnávám. Vybrala jsem číslo 3 - zelený čaj s malinou a zázvorem. A je opravdu luxusní - kousky ovoce jsou v něm vidět a krásně voní a k přípravě stačí opravdu pouze malé množství.

Protože mě moc nebaví sypané čaje připravovat s malým sítkem, k Vánocům jsem si pořídila k mojí sbírce porcelánu Design Letters také čajovou konvici, která má uvnitř vložené velké sítko. Takže se čaj jednoduše připraví do zásoby. Jenom pozor na hrdlo v úrovni čajové hladiny, abyste konvici nepřelili jako já poprvé před návštevou! :-D

A po dlouhé době pár fotek z dnešní mojí dopolední zelené svačiny se zelenající se větvičkou ve staré lékovce. Brzy jich snad zase přibude víc, protože témat na focení bude letos až až (času doufám stejně) ;-).

Mějte se zatím fajn a nezapomeňte na GIVEAWAY! Dnes losuju na mém instagramu TADY a v sobotu ZDE na blogu.

Zdraví Šárka





12 komentářů

  1. Miluju tuhle designovou řadu od Design Letters <3

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yea, mě taky stále ještě neomrzela!
      Krásný den

      Vymazat
  2. úplně mě ty fotky pohladily, takový klid a pohoda ... a jdu si taky udělat nějaký čajíček.
    hezký den Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci jé moc dkuji, to mám radost :-).
      Tak ať chutná a také pohodovou středu...

      Vymazat
  3. Design letters taky miluji... kupuji si je v Dansku, je to super , ze cela kolekce je v jednom regale a clovek si to osaha a vybere to prave... Nejvic miluji tuzky... Caj od N. Vahe je organic??? Mam rada skvely design od N. H. , ale myslim, ze caje nejsou organic... Ingrid

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ingrid vítej! Já miluju všechno :-). Čaj organic od NV bohužel není, blbě jsem to napsala, ale přesto myslím v super kvalitě. Na blog mrknu ráda!
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Šári... krásný, čistý, jemný. jenom dodat aaach. Musím si taky pořídit další hrníčky, ale čekám až udělám kuchyň a bude víc místa, čeká mě velká postupná změna ;-) paaa :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radí moc děkuju :-* Jo to já taky čekám, to se pak neudržím, musím si ale nejdřív pořídit prasátko :-D.
      Měj se zlato!

      Vymazat
  5. Dobrý čaj nesmie chýbať ani u nás doma! V zime obľubujem najmä čerstvý zázvorový, po zvyšok roka naopak mätový, ktorý buď zahreje alebo vhodne osvieži... V poslednom čase prichádzam na chuť aj čiernemu čaju, zelený mi bohužiaľ nesedí. :-/

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku já též miluju oba, bohužel momentáln nemůžu ale ani jeden :-(. Zelené jsem taky nemusela do té doby, až jsem se je naučila správn připravovat. Fakt zalít ne vařící vodou a nechat louhovat jen minutku - žádná hořkost pak není cítit. Ale o tom Tě možná ani nemusím poučovat ;-).
      Díky za návštěvu a fajn den.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Luci spíš série, ze které si každá může vybrat svoje nej kousky a kombinovat. A to mě baví ;-).
      Krásný den!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.