By Lassen

Dnes nové odlehčené deko na komodě, ještě než ji opět přestěhuju. S mým nejoblíbenějším plakátem Aztek, krásnou krabičkou od Byredo parfému, kterou je mi líto vyhodit, a betonovým DIY a drátěným Bloomingville diamantem, jenž mám vystavené vlastně už ud Vánoc. A hlavně se svícnem a mísou Kubus od By Lassen opět v jiném podání.

Jsem moc ráda, že jsem nakonec zainvestovala do obou kousků, vypadají nádherně zvlášť i pohromadě. Mísa má už potřetí jinou podobu, její variabilita mě neskutečně baví. Po vánočním cukroví a drobných dekoracích v ní nakonec vítám jaro s cibulkami hyacintů...

Ale už vás dál nebudu napínat, jdeme na vyhlášení vítězů!


Ještě velké poděkování všem za účast a inspirativní komentáře. Je opravdu fajn vědět, co se komu líbí. Random vylosoval komentář č. 21 - bílý kalendář tak vyhrává Labunka. A za černý č. 38, který poputuje k Lucii Vlachové.

Moc gratuluji, doufám, že vás potěší! Zítra se výherkyním ozvu a na příště pro ostatní opět nějakou giveaway vymyslím ;-).
Kalendáře se slevou společně s původními tiskovinami ještě můžete stále zakoupit kromě nového e-shopu také do vyprodání zásob na Fleru TADY.

Dobrou noc a ještě jednou děkuju, že jste se zapojili :-*-
Šárka


4 komentáře

  1. Tak krabici od parfému bych taky nevyhodila, je nádherná :o).
    Gratuluji výherkyním a přeji skvělý strat do nového týdne :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso děkujeme a i Tobě pohodový nový víkend :-).

      Vymazat
  2. jejda já jsem happpyyyyyyyyyyy ... Šárko, moc děkuji. letos se stěhujeme do našeho nového domova a kalendář mi bude navždy připomínat rok, kdy jsme si splnili svůj sen, zůstane s námi.
    díky za něj a za krásné inspirace, které zde vždycky spolehlivě najdu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tak to jsem ráda! Ještě prosím o zaslání adresy viz mail na mixtum, abych mohla co nejdříve poslat ;-). Děkuju

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.