Zpátky do práce / Back to work

Také se vám nechtělo? Mně ani trochu! Přesto doufám, že jste si vánoční svátky užili, odpočinuli jste si a do nového roku vykročili pravou nohou!

Já s novým kalendářem na rok 2015 a pracovním stolem, takže alespoň na chvilku zavládl pracovní pořádek a rovnováha díky Ylvě Skarp. K Vánocům jsem dostala i elegantní Moleskine diář a krásné pero Parker MMB. Doufám, že taky díky nim půjdou tento rok pracovní povinnosti sami!

Děkuji vám všem za milá novoroční přání a ať se vám daří!

Š.

Hvězda Madam Stoltz, pohlednice Ylva Skarp, kalendář 2015 Ma Maison Blanche, nůžky a skřipec Hay,
bílé pero Tine K Hom
e


16 komentářů

  1. Moc pěkně uklizené pracovní místo =). Chválím diář. A ta černobílá edice hrníčku Starbucks, wow <3.
    Tam se musí pracovat jedna radost =), tak ať to jde od ruky ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli diky, doufam, ze chvili vydrzi! Hrnecek mam od sestry, nahradil ty od Design Letters, ktere stale slouzi jako adventni svicen, mudim je uz zlikvidovat ;-). Krasny novy rok plny splnenych prani...

      Vymazat
  2. Skvělé! Jo a do kanceláře se mi taky nechtělo :o)
    Hezký den Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti diky i za navstevu a at se zase chce ;-)

      Vymazat
  3. S takovou výbavou ti půjde práce sama,Šárko!
    Musím se smát - máme stejný telefon a to pero mám můj už :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli jeee no jen tak dal, parada :-D a mnoho pozdravu a krasny no y rok
      PS: zlaty nebo stribrny? ;-)

      Vymazat
  4. Krásně čisté a jednoduché.. Také jsem udělala u mého pracovně šicího koutku čistku s novým rokem ;-) Hezký večer.A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko dekuju a ja se hlavne musim prijit podivat na navstevu! ;-)

      Vymazat
  5. Šári, úžasné fotky i pracovní koutek ..... přeji ti krásný nový rok .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moc děkuji a i já Tobě!

      Vymazat
  6. Krásný pracovní stůl! Tam se musí pracovat jedna radost!...Diář Moleskine mám také - už druhý rok a neměnila bych :)) Krásný nový rok! Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi jen mít ještě dostatek energie :-D. I Tobě a děkuju

      Vymazat
  7. Och ten čierny hrnček! Ten by som bral aj ja! (inak Starbucksu v poslednom čase nefandím...)

    Plníci pero od Parkeru som dostal aj ja! A diár som si nadelil sám :) V minulosti som používal práve ten model kuličkového pera, ktorý máš na fotografii... Dávaj pozor na jeho pozlátené časti (mne zčerneli...) ;)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku já nefandím kávě vůbec se přiznám, ale hrneček má úžasný design a mám ho do ségry. Na pero jsem tedy zvědavá, díky za poznatek ;-)
      Krásný víkedn

      Vymazat
  8. K černobílému pracovnímu stolu bych se jednou taky chtěla dopracovat :-) Moc pěkné! Tak ať se daří v tom letošním roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru mám to jen v detailech, jinak teď budu nejspíš víc zjemňovat, no uvidíme ;-). I Tobě hlavně zdraví a splněná přání :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.