Změny / Changes

Tento rok má být plný splněných přání, nových příležitostí a začátků, které navazují na loňské někdy dramatické konce. Má přát intuici, kreativitě a hojnosti. A já tomu opravdu věřím. Ta léta dřiny se přeci musí nějak a někdy konečně projevit :-)! Proto tenhle rok bude plný velkých změn i pro mě. Moc se na ně těším i když budou zároveň i velkým krokem do neznáma, další pracovní i psychyckou náloží a možná i jednou změnou, za kterou mě vůbec nebudete mít rádi...

Ale jsem připravená jít do toho, konečně najít sama sebe, svůj styl a potenciál a využít jej naplno. Jsem rozhodnutá méně podléhat trendům a více věřit sama sobě, protože každý z nás je něčím jedinečný. A to vše promítnout do našeho "nového" vysněného bydlení. Je prostě moc jednoduché zařídit se v Ikea, dokoupit ty nejvíc cool kousky od skandinávských designérů a pak hledat deset rozdílu mezi stovkami dalších interiérů, což je potom taky opravdu škoda. Takže k mojí severské lásce zakomponuji další výrazný styl, který vás určitě překvapí a doufám hlavně inspiruje, že nic není nemožné. A konečně tak vytvoříme náš domov s velkým D odrážející všechny naše lásky.

Jsem připravená opravdu dělat to, co chci a co mě baví ze všeho nejvíce a uvěřit, že je možné se tomu věnovat naplno a risknout to. Takže vás čekají i další (možná i trochu ne)příjemné změny na MMB e-shopu a novinky z mojí grafické tvorby, na kterých pilně pracují a mazlím co se dá do posledního detailu.

A do toho všeho jsem připravená na další velkou novinku. Ale o tom zase někdy jindy ;-)...

Pokud stojíte jako zoufalci nad propastí a nevíte, jestli skočit, nebo naopak cítíte velký příliv energie a těšíte se na vše nové a potřebujete ještě trošku motivace, tou mojí je kromě mých bezesných nocí třeba Martina a její úžasný příběh TADY nebo Doreen a krásný výklad na rok 2015 ZDE.

Tak enjoy a good luck! :-*


Photos via

50 komentářů

  1. o zmenách a zmenách zmien viem svoje....aby sme to mali pestré, tak z jedného prechodného bývania sa musíme presťahovať do druhého prechodného...náš dom stále nie je dokončený...a ja už začínam pociťovať únavu z tej dočasnosti....
    Tebe prajem aby tie Tvoje zmeny boli príjemné...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani neboj, znam to moc dobre! Drzim palce, staci jen verit a byt trpeliva, treba to ma svuj duvod i jako u nas. Diky velke casove prodleve jsme vychytali spoustu much ;-)

      Vymazat
  2. Tak nezbývá, než se těšit! Hodně zdaru! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Svatavo, moc dekuji!

      Vymazat
    2. Šárko, nejde mi z hlavy ten krásný zlatý svícen na stole na druhé fotce. Nemáte ponětí, odkud je? Svatava

      Vymazat
    3. Teď si tamozřejmě absolutně nevzpomenu a přitom jsem ho už někilikrát obdivovala. Podobný mají http://www.designlive.cz/vanocni-svicen-adventni-venec nebo Black a Blum..

      Vymazat
    4. Díky moc a přeji krásný víkend! S.

      Vymazat
  3. Tak na novinky se už těším a držím pomyslné pěsti, ať se vydaří =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli diky, tajne v to doufam ;-)

      Vymazat
  4. Šárko a o tom ten život je. Přeji ti ať se daří! Budu se těšit na novoty :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti pravda, a mne to i bavi. Dekuju i Tobe

      Vymazat
  5. Těším se a přeji hodně zdaru:-) Vera

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka, tebe vždy len to najlepšie! Nech sú to zmeny harmonické a také, aké cítiš, že je potrebné urobiť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Jani, dekuji za krasne prani, vic uz ani nebude treba ;-). Mnoho pozdravu

      Vymazat
  7. Krásně jsi to napsala s tím nepodléhat trendům a být svá. To se mi moc líbí! Jednou mě jeden kamarád umělec řekl, že není důležité mít za sebou stádo ovcí a dělat komerční věci, ale mít svůj vlastní rukopis! Řekl mi to v okamžiku, kdy jsem to potřebovala nejvíc slyšet a jedu podle toho, tedy podle sebe. Někdy to je boj a pořádnej, ale jsem svá a nedělám to, co si žádá dav, ale to, co baví mě baví a naplňuje. Tak Ti moc držím pěsti, Šárko! A těším se na další novinky. Že by starožitné kousky se severským stylem jako nový závan vašeho bydlení? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Baro, krasne napsano, moc dobre to znam! I kdyz je to nekdy tezke prosadit se v tom nasem malem rybnicku a slozenky se proste platit musi. Ale taky radsi neztracim sama sebe i pres vsechny tezkosti. Dekuji za podporu a preji jen to nej i Tobe!
      Jj a uhadla jsi, konecne bude prostor na nase prastare poklady ;-)

      Vymazat
    2. No výborně, těším se na to!

      Vymazat
    3. Ja tez, ani nevis jak po tolika letech cekani! ;-)

      Vymazat
  8. Tak to jsem zvědavá,co z toho bude ;-) držím pěsti ať se vše daří podle vašich představ.

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, moc ti přeju, aby ti vyšlo všechno, co si umaneš. Máš pravdu, je to jen na nás!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Helenko dekuju Ti a mnoho pozdravu posilam :-*

      Vymazat
  10. Jsem moc zvědavá a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, máš pravdu (i když Ikeu bych ani tak nezatracovala ;) ), sama to kolem sebe vidím a...pro mne je ta má cesta taková, že si jdu za svou věcí, i když mě někdy vzteká, že nejsem originální - a že já už od malinka za originalitu bojovala , byla vždy na prvním místě. Každopádně v Tvou výjimečnost já vždy věřila a věřím stále, stejně tak, jako že se člověku to dobré vrátí a moc se těším, až se to vše u Tebe bude dít;) a přeji Ti, aby se ta předpověď na letošek naplnila. Mnoho pozdravů :-*, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Marti,
      neboj, nezatracuju, tak jsem to nemyslela. Miluju ji a nenavidim zaroven. Je proste nejlepsi v pomeru rychlost, cena, design. Kvalita pak jednoduse odpovida. Posledni dobou me stve, ze si jeji designeri rikaji designeru, pritom spoustu vyrobku okopirovali od slavnejsich kolegu. A taky ji mame doma :-). Naopak ty jsi uzasny priklad, jak i s ni dokazetbzaridit diky tvym diy projektum uzasny a originalni domov!
      Moc diky za tvou podporu a velkou pusu do krasneho domecku posilam :-*

      Vymazat
  12. I pro mě je letošek o změnách a o vykročení z vlastní komfortní zóny. Člověk, ač je z toho na nervy a možná strachem bez sebe, musí mít na paměti, že bez risku není "zisk" a bez vášně a vlastního naplnění není radost. Když najdeme sami sebe, naplno se realizujeme a přestaneme se ohlížet na ostatní a porovnávat se, určitě budeme spokojenější... No a když se to náhodou nepovede, tak se prd stane:). Tím se uklidňuju já! Tak ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komfortni zona - dve slova, ktera si posledni dobou opravdu casto opakuju :-). Ale presne tak, kdyz ne ted, tak nikdy a pokud to otavdu vychazi dlouho zevnitr, spatne to snad ani dopadnout nemuze! At se vse podari podle tvych predstav Luci!

      Vymazat
  13. Šárko, tak hodně štěstí při realizaci změn! Jsem zvědavá a těším se :-). Já si myslím , že změna je jedna ze zásadních lidských potřeb a změn je život a beze změn by život nebyl životem...tak s chutí do toho! Vše nej do 2015!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Luci, velke diky. A obzvlast u nas blizencu, kdy je zmena hlavnim hnacim motorem, ze? ;-)

      Vymazat
  14. Nádherný interiér! A Tebe moc držím prsty pri realizácii všetkých vytýčených zmien :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  15. to je tak překrásný interiér :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce ať se všechny plány vydaří a jsi spokojená :o).
    Interier je nádherný <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso dekuju a raduji se, ze se libi i tak trosku netradicni kombinace ;-)

      Vymazat
  17. Once I read: "Change is life" :). So I keep my fingers crossed for the changes in your life, knowing your great taste I am pretty sure they will be fabulous :). I wish you abundance of creativity :)
    Have a lovely day :)

    P.S.
    I have the same feelings regarding interiors lately... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, pravda! Moc dekuji za podporu. A jeste vice za kazdeho, kdo si uvedomi, jak je skvele byt jedinecny :-*

      Vymazat
  18. Milá Šárko,
    také ti přeji at vše zvládneš a splní se ti vše co si přeješ.
    Už při první návštěvě u tebe na blogu jsem si říkala, že tahle holka vážně umí a Šári je to tak!Proto ti přeji at se ti podaří vše pro co se rozhodneš .
    Posílám moooc pozdravů a krásné a pohodové dny pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adelko jsi zlato. Stale je na cem pracovat a zdokonalovat se, coz me nastesti zene kupredu a tak mam stale co (si) vymyslet :-D
      Diky za zastavku!

      Vymazat
  19. Šárko, mluvíš (píšeš :-)) mi z duše. Ani já si nedávám novoroční předsevzetí a snažím se jednat intuiitivně a poslouchat své tělo. Ať se Ti daří a každá změna je pro Tebe výzvou. Těším se na další příspěvky, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni verim, ze je to to nejlepsi, co pro sebe muzeme udelat. Kazdy jsme jiny, proto nas odobni radar nam muze dat stejne nejvic ;-) I ja Tobe!

      Vymazat
  20. Šárko, za druhý odstavec tleskám a jsem nadšená, protože jsem si říkala, že bych si asi měla najít nějaké jiné blogy, protože jsem začínala mít pocit "najdi 10 rozdílů" a přitom sama se nepochlubím :-) a naštěstí některé blogerky své jsou. Originální či inovativní asi nedokáže být úplně každý, ne každému je kreativita na té nejvyšší úrovni daná, ale tobě ano, a proto jsem tak ráda, že jsi se rozhodla být svá, protože věřím, že to bude hodně inspirativní. A dle fotek soudím na to samé, co Bára a hodně mi to připomíná finský styl, na který ráda koukám. Staré, nové, neutrální či černobílé s trochou barvy. Fandím všem, kteří se nebojí jít mimo brázdu. Přeji hodně úspěchů a spokojenosti ve všech směrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Olive, je fajn to priznat a diky za to. Mas uplnou pravdu, proto se snazim ani moc neresit, jak bydli druzi, protoze kazdemu vyhovuje neco andolutne jineho. Nejdulezitejsi je, abychom se doma citili co nejlepe a venovali svemu domovu pozornost. Vzdyt v nem travime tolik casu! Takze hlavne motivace k osobnimu otisku i skrz vsemozne modni vlny ;-) Moc dekuji za mile prani i krasny komentar, at se dari...

      Vymazat
  21. Šárko, jako bys mne mluvila z duše... I u nás byl loňský rok celkem dramatický a tak se tiše "modlím", aby ten letošní přinesl změny k lepšímu... A k těm interiérum- máš úplnou pravdu. Miluju bílou a nejvíc Skandinávii a já si taky postupně tvořím svůj bílý domov... Občas si říkám jaká je škoda, že jsem tak omezená tady, na ostrově, v nákupu designových doplňků. A pak ale vidím, že právě že to, co si vytvořím tu, nebo posbírám anebo koupím něco- protě jiného- dělá ten můj domov jedinečným. Vždycky bude jiný. A to tak má být... (A ještě navíc ušetřím:-) Pozdravy od moře posílá Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri horoskopy jsou same pozitivum, takze v to plnne doufam! :-D Jj, pamatuju si pet let zpatky, kdyz u nas nic nebylo. Mnohem vice jsem tvorila. Ted si vic vychutnavam ty splnene designovky, ale o to vic se budu muset snaziz, aby to u nas doma pak nevypadalo jak ve skandinavskem obchode :-). Takze mas rozhodne vyhodu! Drzim palce s novym rokem i s novymi projekty a taky mavam.

      Vymazat
  22. Tohle jsem si asi potřebovala přečíst ... taky mně čekají změny a já balancuju mezi jistotou, nebo riskem ... asi zkusím probudit tu intuici ;-) A tobě hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko držím palce a určitě Tě nezklame ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.