Můj beauty koutek / My beauty corner

Musím se přiznat, že fotky jsou ještě od předvánoc, ale nové uspořádání na vertiku v ložnici jsem si natolik oblíbila, že stále přetrvává... Mám velkou slabost pro minimalistické transparentní akrylové boxy, které prostor krásně odlehčí a od prachu uchrání různé podklady. Proto jsem si od House Doctor pořídila tyto dva na moje šperky. Dlouho jsem řešila ukládání velkých náhrdelníků a náramků a myslím, že do nich padnou dokonale!

Na očích mám stále i moje další oblíbené kousky - třeba hodinky Triwa Brasco Beige, které stále moc ráda nosím, nejlepší balzám na rty L:A Bruket a rudou krémovou přírodní rtěnky Lily Lolo, a moji pohlednici Love Love.

Na prstýnky a drobné náušnice slouží zase mramorový box s víčkemkem od Madam Stoltz, který tvoří s "plastem" příjemný kontrast. Na mramorovém tácku mám zase nádhernou svíčku od sestry z H&M home a parfémy. Toaletní voda od Compagnie de Provence sice parfém není, ale Anýz a Pačuli je natolik podmanivá a výrazná, že se stala mou nejoblíbenější nejen zimní vůní s maximální výdrží. Už je samozřejmě dávno rozbalená ;-).

Tolik z mého beauty koutku a úplně dole opět příležitost zasoutěžit si s mou kolekcí na Dej mi dárek o krásné ceny, které jsou připraveny úplně pro každého. Takže prohlížejte a čtěte dále... :-)



Je to úplně jednoduché! Pokud chcete vyhrát 500 Kč poukaz na nákup na Nordic Day, 250 Kč poukaz na nákup na Zoot nebo pár tetovaček od Tatuu, nechte mi komentář pod mou kolekcí TADY (je třeba se zaregistrovat). A pokud nevyhrajete, nevadí, každý z vás dostane 15 % slevu na nákup na Nordic Day a stylovou tetovačku Tatuu ;-).

Tak hodně štěstí!


https://dejmidarek.cz/page/nej-kolekce2014?friend_id=4210


Já už svou výhru mám díky vám a úžasně milým komentářům pod minulým příspěvkem, na které jsem se snažila postupně odpovědět, co víc si přát? Třeba příště zase giveaway ode mě pro vás, hmmm??? :-)

Krásný čtvrtek!

14 komentářů

  1. Šárko vypadá to moc krásně, hlavně když je vše v jednom stylu, to já bohužel mám od všeho něco, takže by to barevně moc rušilo. Ale tu mramorovou krabičku jsem si taky už objednala ;).

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuju, přiznám se, že mě ovlivňuje také obalový design a co neladí obvykle schovávám :-D. Krabička je úžasná i za příjemnou cenu...

      Vymazat
  2. Milá Šárko,
    v souvislosti s Vaším předchozím článkem jste opět potvrdila, že Vaše bydlení i tvorba budou vždycky výjimečné a opravdu se nikdy neztratí mezi jinými! Mně se moc líbí, jak umíte zkombinovat několik (často i hodně) různých věcí a značek dohromady, k tomu ještě přidáte něco svého jako třešničku na dort a výsledek je prostě pohádka. Máte pro to neuvěřitelný talent a cit. I já Vám dodatečně přeju, ať se Vám vyplní to, o čem sníte, a moc se těším, že se s námi o to budete dál dělit!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      děkuji za moc krásná slova, no budu se tedy muset stále hodně snažit :-)! Díky za milé přání a budu se těšit naviděnou.

      Vymazat
  3. Uaaaa, tohle mi nedělej..průhledné krabičky jsem už nekolikrát měl v nákupním košíku a vždycky jsem je pak vyndal..
    1) mám strach, že na nich půjde vidět po pár dnech prach
    2) mám strach, že se po chvíli poškrábou (když z nich ten prach budu utírat..)

    Jakou máš zkušenost?
    Děkuju a prima den =),
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Michaeli mám už boxy celkem tři + akrylový tác. Zatím ani známka škrábnutí. Nejsou nejlevnější, ale myslím, že jsou z opravdu tvrdého kvalitního materiálu a precizně provedené. Oproti např. průhledným boxům z Ikea je to mnohem vyšší level, ty už mám poškrábané z výroby :-/. No a prach, víc bych řekla, že je vidět na černé nebo na bílé...
      Já díky za návštěvu a fajn odpoledne.

      Vymazat
  4. Krásny koutek! Občas si hovorím, že pri niektorých parfémoch je škoda, aby stáli len tak na poličke v polici... Keď sú v tak nádherných flakónoch!!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jj, moc ráda mám na očích krásné věci ;-)

      Vymazat
  5. To vypadá krásně :)) úplně se tady nad tím rozplývám :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Vaše stránky jsou mi obrovskou inspirací. ;-) Balzám od L:A Bruket jsem si moc přála, ale už na mě nevyšel. Škoda.
    Mějte se krásně.. :-)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie to mě moc těší, děkuji! Já se zase těšila na krém a bohužel už je také vyprodaný, ale věřím, že brzy na ND doplní zásoby ;-).
      Hezký den.

      Vymazat
  7. Krása, tyhle akrylové boxíky obdivuji už docela dlouho, ale sama jsem si je zatím nepořídila... Planujeme teď stěhování, nové prostory, nové možnosti... Tak třeba se jich taky dočkám :o). Každopádně u Tebe vypadají báječně, myslím, že kdybych si ráno sedla k takovému stolku už bych asi neodešla... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso tak to bude paráda a zařizovat se jedna báseň. Já to nemám stolek, ale komodu, na kterou každé ráno koukám z postele, ale proč i tam neudržovat hezky, že? ;-) Krásný den!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.