Ozdoby & balení / Decorations & wrapping

Do balení dárků i zdobení vánočního stromečku bych se tento rok ráda pustila s předstihem. Ale není mi vůbec dobře. Musím proto zmobilizovat poslední síly, abych vše zvládla dodělat a i pro vás ještě vyfotit. Za minulý příspěvek tak jedno velké DĚKUJI všem za sdílení mého podání Vánoc, udělali jste mi radost! A dnes jen pár momentek z příprav...

Stromeček už máme doma, a nové bílé sklenené kouličky společně se špicí také. Přála jsem si sehnat ty ideální už léta, a konečně se podařilo. Je to moje nadčasová klasika ke každoročním výstřelkům a nejrůznějším kombinacím.

Doplním je také o nové něžné závěsné geometrické ozdoby Diamond a papírová kolečka, která byla součástí vánoční pyramidy od Ylvy Skarp. K nim jsem ještě pár vyrobila ve stejném stylu. Možná přibude také DIY ručně popsaný balicí papír, jako jsou tyto dva rovněž od Ylvy. Budu balit třeba také do mého plakátu a všeho, co doma najdu v černobílém provedení a bude se hodit jako balicí papír ;-).

Tak posledním vánočním přípravám zdar!



3 komentáře

  1. Šárko, věřím, že zdobení a balení tě bude těšit a hned bude líp!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj zlatí, budete to mít doma krásné, už teď je to radost pohledět! :) Já jsem klasické obyč bílé ozdoby ve tvary koule vůbec nikde nenašla... moc se na Tvůj stromeček těším. Jinak já jsem na tom úplně stejně, jsem příšerně vyčerpaná a to mě do konce týdne zbývá ještě 8 objednávek... navíc dnes Julie po besídce odpadla a mám pocit, že bude opět marodit... jestli bude doma, tak nemám šanci něco udělat...v poslední době to je jen jeden stres :( Přeji Ti ať je brzy líp, paa :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Sarko, tve bilo-cerne Vanoce maji opravdu neco do sebe. Ty bile banky jsou moc krasne a mas naprostou pravdu - nadcasove. Ja ti ale na dalku posilam trosku energie, at je brzy lepe! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.