Na oknech / On the windows

Dnes už i nám doma hoří druhá svíčka na obou adventních svícnech, ale já jsem letos prostě pozadu. Při první adventní neděli jsem zjistila, že mám doma všechny dlouhé svíčky po třech, jen tři prodlužovačky a jedninou žárovičku na čtyři svítící hvězdy do oken. Takže nám svítila jen část a svíčky byly každá jiná. A ještě mi dnes vůbec nešla okna vyfotit. Ale co, proč si dělat zbytečné starosti, nikdo není dokonalý, takže přikládám jen pár detailů a zbytek už nechám na vaší fantazii ;-).

Porcelánové hrnečky od Design Letters jsem si pořizovala už v létě a stále jsem nevěděla, jaká písmena k našim iniciálům ještě vybrat. Nakonec jsem je doplnila Áčkem a Xkem, abych si mohla na Vánoce vyrobit na okenní parapet tenhle jednoduchý advetní svícen.

Nádherné hvězdy od Star Trading jsem měla z MMB z loňska, a letos je můžete zakoupit na Bella Rose. Tam jsem také ulovila poslední kousek skleněné vázy Vietnam od Tine K Home, ve které mám nový světelný řetěz s bílými Litgh Balls, ze kterého mám obrovskou radost. Je hodně jemný a elegantní a myslím, že se k nám skvěle hodí. Je z e-shopu DecoLed, kde jsem si nakonec pořídila i ty malé bílé baněčky. A papírové černé hvězdičky jsou DIY z loňska.

Tak hezký druhý adventně nedělní večer a rozhodně se nenchte rozhodit maličkostmi, naopak, to nepodstatné hoďte za halvu a užívejte!

Brzy pa s dalšími fotkami.




14 komentářů

  1. Má milá, buď v klidu, opravdu nikdo není dokonalý... Někdy se proti nám spikne kde co...
    Okna máš krásná, ty hrnečky jsou fakt parádní!
    Sladké sny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli díky moc! Já už vůbec ne, takže si s tím hlavu nedělám :-D. Krásný adventní čas

      Vymazat
  2. Je to nádherné... Mně se strašně líbí ta hvězda. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie děkuji. Na krásnější jsem ještě nenarazila, proto jsem loni zainvestovala a vyhrály tyto. Trošku více romantiky na Vánoce neuškodí ;-)

      Vymazat
  3. Ty hrnečky jsou vtipné. Ještěže někdo ten název Christmas zkrátil zrovna na 4 písmena XMAS =D.
    A koule, ojojoj, ty si do příštího roku taky musíme pořídit..
    Tak pohodu a radost do těchto předvánočních dní =),
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli to máš pravdu :-D. Škoda, že se kouličky nedají vybírat jako v Barceloně, ale přesto jsou úžasné. Tobě též ;-)

      Vymazat
  4. Krásné,na cotton světýlka mám taky zálusk,ale zatím odolávám ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě také odolávala strašně dlouho, ale spokojená sjem ;-)

      Vymazat
  5. ŠÁRINKO, ZDRAVÍM V ČASE PŘEDVÁNOČNÍM A PŘEJI KOUZELNOU POHODIČKU .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, i já Tebe a děkuji, že jsi si našla chvilku a přišla mi popřát :-*. I Tobě krásný převánoční čas

      Vymazat
  6. Decentní, krásné! A přesně jak píšeš, všechno hodit za hlavu, protože když nejde o život, jde o ho@ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkuju!!! A ani nevíš, jak mi mluvíš z duše :-(

      Vymazat
  7. Po tejto svetelnej reťazi túžime s M. už tak dlho, že si ju asi najbližší víkend zoženieme! Krásne to máš :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.