Advent u nás / Advent at our home

Tak konečně! Opravdu nemám ráda tyhle dny bez světla, ale to byste se nedočkaly fotek mojí letošní adventní výzdoby vůbec. Nejdřív jsem měla všude zlatou, ale nakonec jsem si to rozmyslela a nahradila ji stříbrnou, to jsem celá já :-). O víkendu jsem opět dala Ikea regál pod okno a trochu se odvázala. Designové plakáty zdobí nový rozkošný světelný řetězem s hvězdičkami z DecoLed, doplňuje je Marble kalendář, zelené rostliny, knížky a hlavně můj vysněný adventní svícen s miskou Kubus od By Lassen, kdy Ježíšek z tohoto důvodu musel letos přijít o něco dříve ;-).

Chtěla jsem svícen Kubus trošku dozdobit, a protože u nás bude dominovat typografie od Ylvy Skarp, vystřihla jsem si kolečka a na ně napsala černým fixem čísla. To opět vyšlo až napodruhé. Čtvrtá stříbrná svíčka je ten důsledek mé nepřipravenosti na advent, která nakonec svícen příjemně oživila :-). Mísa Kubus hostí další ústřední motiv - novou ozdobu - diamant od Bloomingville se starými ozdobičkami. A protože už to asi nevydržím, místo cukroví jej vystřídají švédské perníkové sušenky Arbra Ångbageri. Jako správný milovník Skandinávie jsem musela ochutnat!

Pak ještě stojí za zmínku papírová vánoční pyramida od Ylvy Skarp, kterou jsem též úspěšně nastříhala a slepila. Její součástí byly i kulaté ozdobičky. K těm doplním ještě svoje DIY a betonové diamanty od Janičky budou také viset na stromečku. Ale to ještě tento koutek projde další malou proměnou...

Zatím se mějte fajn a jestli jste ještě nestihli napsat Ježíškovi, zkuste mu dát také vědět seznamem z Dej mi dárek, mám potvrzeno, že to funguje!!! Přejte si TADY.

Krásný den.



Už žádné nemilé překvapení a dvě sady skleniček se zlatým proužkem! :-)

https://dejmidarek.cz/jezisek/?friend_id=4210


23 komentářů

  1. Stylovka! Povedlo se a moc =)
    Tak klidné předsváteční období ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je parádní a 4.stříbrná svíčka je dokonalá. Však původně byly 3 fialový a jedna růžová;-). Krásný... Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tak to jsem nevěděla, super! :-D A děkuju :-*

      Vymazat
  3. Nádherné Šárka, ako vždy jemné, nežné a čisté ako to mám u Teba rada. A musím povedať, že z nedokonalosti (štvrtá chýbajúca biela sviečka) si spravila dokonalosť. Určite to ešte niekde uvidíme. Ja mám svietnik od House Doctor , ale mali iba ten malý rozmer. Poviem Ti zohnať doň dlhé sviečky s malým priemerom je veľký problém. Zachránila ma mamina, ktorá mala doma už neviem koľko rokov takéto malé sviečky a dokonca 4 kusy.Problém bol v tom, že 3 sú biele a 1 maslová. Na fotkách to nie je vidieť, lebo ho vždy tak nejak pootočím. Od dnes sa tým trápiť nebudem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, jen koukám, že na fotkách to vůbec není vidět :-D. No vidíš to, a já v tom nebudu sama ;-). Krásný předvánoční čas...

      Vymazat
  4. Šárko, máte to krásné moc :). Ty plakáty mají něco do sebe. Konečně světlo viď, dneska nafotit co nejvíc, neboť zas bude pod mrakem :).

    Pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuju! u nás zrovna v tento den byla šílená mlha a te´d prší, takže z dalšího focení taky opět nic nebude, chjo :-(

      Vymazat
  5. A ten regál se mi takhle moc líbí! Premyslim, ze ho také poridim do obyvaku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko děkuju. U nás je regál takové provizorium, co bych za to dala, aby měl dvířka a nebyl plný psích chlupů a prachu!!! :-)

      Vymazat
  6. že je jedna sviečka iná je perfektný nápad.....a mňa teší aj to malé betónové....plánujem ich urobiť viac (ale najprv sa musím dopresťahovať a aspoň akot-ak zariadiť nový dom)...
    ďakujem ....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani těším se, až budou i na vánočním stromečku ;-). Krásný advent!

      Vymazat
  7. Ahoj Šári, máš to krásné! Dostává mě čtvrtá fotka, Bloomingville diamant jsem obdivovala už u Martiny a teď ještě u Tebe v Kubusu, to je pecka! Budu o něm muset ještě popřemýšlet :) Jinak ty dny bez světel - přesně vím o čem mluvíš, ale z fotek to vůbec není poznat;) Užívej klidný advent a měj se moc fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuju! Diamant je opravdu multifunkční, alespoň jeden jsem musela mít i když bych jich měla nejraději alespoň pět na vánočním stromečku :-). Také krásný adventní čas .-*

      Vymazat
  8. Šárko krásný, jak jinak :-). Svícen je parádní a nápad s jednou jinou svíčkou nemá chybu. Krásné předvánoční dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, moc díky a mnoho pozdravů do mlýna :-*

      Vymazat
  9. Stunning. Great job on this post. Happy Tuesday! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  10. Šári,
    tvůj styling mě jako vždycky bere dech.Všechno to spolu tak funguje, je to decentní, elegantní...miluju velké postery, ten tvůj ornament prostě nemá chybu! Ach...Je mi jasné, na co budu mít spadeno, až se rozhodnu k Bestě přidat nové kamarády a zrušit nástěnné lišty. Kubusy jsou úžasné, i se stříbrnou svíčkou...a ta barevná kombinace nakonec s bílou a černou - prostě za mě nádhera. Moc Tě zdravím a přeju hlavně pohodu! ;) M.

    OdpovědětVymazat
  11. toto je moja salka kavy!

    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, jako ve snu. Čisté. Pro mne nedostižné, přesto sním, pěkné dny Radka

    OdpovědětVymazat
  13. jůůů, krásička, moc hezky vystajlený , Šári. plakáty jsou úchvatný a Kubusové prostě nej.... krásný advent.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.