Vánoční wishlist / Xmas wishlist

Začínám si uvědomovat, že se blíží Vánoce asi zatím jen díky množícím se dotazům, co budu chtít letos pod stromeček. Těžko říct, Ježíšek mi splnil spoustu malých i velkých přání během roku a přesto to největší letos opět nepřinese. Ale protože vím, že vždy má svoje důvody (i když mi zatím ještě zcela jasné nejsou) a vše se mu vždy nakonec podaří (dokonce lépe, než si někdy dokážeme vůbec představit), budu si přát dál...

Co vy, věříte také na Ježíška nejen o Vánocích? Můj výběr níže nebo na Polyvore, a jestli mi s ním pomůžete (nebojte, jen co se rozhodování týče :-)), budu jedině ráda. Dál už se nechám překvapit...

Ať se přání plní i vám, ať už jsou jakákoliv.
Krásný večer.


Denní diář Moleskine 2015 - moc se v těch jejich popisech nevyznám a každý rok odolávám, ale jestli mi řeknete, že je (a který) ten pravý na naplánování celého dne, myslím, že po neúspěšném každoročním shánění minimalistického a vkusného diáře podlehnu

Creativity od Ylvy Scarp - kreativita je moje životní mantra a nikdy jí není dost. Tuhle od Ylvy, která je mým velkým vzorem jak víte, si přeju si ji už opravdu dlouho - takže doufám, že pro povzbuzení a isnpiraci v mé pracovně už nebude chybět

Vitra slona pod myš - rozkošný kousek, který se snad mé myši bát nebude a budeme tak společně holdovat kreativitě ve dne v noci

Kryt nebo bumper na iPhone - transparentní, decentní a perfektně odolný - občas i praktické věci nutně potřebuji. Jestli máte vyzkoušeno a poradíte mi (Ježíškovi), budu jedině ráda

Svícen a mísu By Lassen - nakonec jsem se rozhodla pro bílou variantu. S černou bývám opatrná, a tahle nadčasová dvojka by byla u nás určitě aktuální po celý rok

Velkou šedou Cross deku - už totiž konečně vím, že ji potřebuju a nejvíce využju v ložnici, když ponožky ani topení nestačí :-)

Bílé chlupaté polštářky - hledám pěkně dlouho a zatím jsem na žádné nenarazila. Na takové, co by vypadaly opravdu dobře, měly dlooouhé chlupy a nebyly hodně do smetanové barvy. Nemáte náhodou zkušenost s těmi z H&M home?

Componibli noční stolky - dospěla jsem k závěru, že budou nejlepší, co se týče úložného prostoru a variability využití. Kontrast různých stylů i materiálů mě prostě baví a opravdu už nechci mít krabici pod postelí

Byredo parfém - designová lahůdka pro milovnici skandinávského designu jako dělaná. Touha po nové vůni přichází vždy symbolicky s novým rokem a kupodivu mi ji vybírá vždy taťka, tak jsem na něj zvědavá ;-)

Anti Age kosmetiku - ano, strašně to letí a ač se mi vůbec nechce, letos už to bude opravdu potřeba. Přesto bych ráda volila opět přírodní a v bio kvalitě. Oleje mám vyzkoušené a věřím v jejich skvělé vlastnosti, ale další tipy na značky a produkty určitě uvítám

Daniel Wellington hodinky - mám hodinky dvoje a možná bych si už se třemi připadala opravdu marnivě, ale jsou v úplně jiném stylu a prostě nádherné

Parku a kozačky - na zimu a s kožíškem - zřejmě to znáte, ideální boty a bundu, které by vydržely více sezón hledám stále dokola už několik let

12 komentářů

  1. Noční stolek bych bral taky.
    Co se týče krytu na iPhone, nevím, jakou máš verzi, ale mě se na 5S osvědčil tento transparentní a velmi tenký Ozaki http://www.istyle.eu/cz/ozaki-o-coat-0-3-jelly-transparent.html
    DW hodinky bych nechtěl. Sice dobře vypadají, ale to je tak vše. Vyrobené v Číně, montované v HongKongu a ten přehnaný hype, co je teď všude okolo mě od nich naprosto odradil.
    Parku chválím, je to kousek v šatníku, co vydrží roky, takže se investice určitě vyplatí.
    Možná bych ještě na seznam přidal nějakou pěknou knihu o designu od TASCHEN ;)

    No a můj Ježíšek? Paříž (a ještě k tomu vánoční), to je prostě za všechny Ježíšky. Víc ani nepotřebuji a ani nechci <3

    Tak ať nám všem se splní nějaké to přání, protože každé pěkné splněné přání je přeci radost =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha já věděla, že jsem na něco zapomněla a to se mi to vždycky vybaví, když si vše poskládám, ale kniha opravdu chybí!!!
      Za tip na kryt moc díky, potřebuju na 6, tak mrknu, jestli mají taky. A o DW taky zajímavé info, ještě, že to bez nich přežiju :-D.
      S Paříží souhlasím, to bude nádhera obzvlášť o Vánocích!

      Tak vííce radosti a krásný den ;-)

      Vymazat
  2. Deku, svícen a podložku pod myš bych brala :) Parku bych potřebovala, nějaký volnější outfit se mi zrovna teď hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsou skandinávské srdcovky :-). No právě, na tělo už mám :-D. Hezký den Marti

      Vymazat
  3. Šárka z Tvojho zoznamu by som si tiež vedela vybrať a asi by vyhrala tá nádherná deka. Želám Ti, aby sa Ti tento rok na Vianoce splnilo čo najviac z Tvojich prianí. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, děkuji a přeji též, ta deka by zase u Tebe dostala úplně jiný rozměr ;-)

      Vymazat
  4. Šári, vybrala sis nádherně !!! Držím palečky, ať ti Ježíšek všechna tvá přání vyplní !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét díky, uvidíme, kdyžtak mu pomůžu :-D

      Vymazat
  5. Šárko, přeješ si samé krásné věci. K vánočnímu wishlistu nás nutí Terka, kdo to má prý vymýšlet (ale ono to je i naopak :o)).
    Diáře Moleskine jsou parádní, zatím jsem si neuměla ukázat na ten jeden...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli je to fakt praktické i pro mou rodinu, vědí, že jsem náročná :-D. Ať nějaký konečně vyhraje a také mnoho pozdravů ;-)

      Vymazat
  6. Krásný fotky, ta atmosféra! A Kubus v bílé je skvělá volba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Lucie a já se těším na nový blog! ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.