Vánoční světýlka / Xmas Lights

Jedna z dekorací, které mám ze všeho nejraději a vůbec mi nevadí ani ve větším než malém množství, je vánoční osvětlení. A vlastně nejen na Vánoce. Není nic hezčího, když vám dlouhé dny zpříjemní jemná dekorativní světýlka nebo světla svíček. I tentokrát ale samozřejmě platí, že v jednoduchosti je krása, a tak u mě nejvíc vedou elegantní bílé světelné dekorace nebo světelné řetězy s drobnými led žárovičkami s bílým nebo teple žlutým světlem.

A právě takový decentní, nadčasový a ideálně světlý řetěz hledám již několik let nejen na vánoční stromeček. Letos se mi konečně podařilo najít ty pravé, ale samozžejmě se nemůžu rozhodnout mezi třemi variantami, tak doufám, že vás potěší trošku inspirace a třeba mi i poradíte, abych příště už mohla vyfotit světýlka přímo u nás...

All photos VIA
Rozhoduji se mezi třemi variantami světelných řetězů z e-hopu Deco Led, kde jsem našla přesně to, co potřebuji a mají zde také elegantní závěsné nebo venkovní světelné dekorace. Takže možná úplně u jedněch světýlek nakonec nezůstanu :-).

Ale mým největším favoritem jsou jednoznačně Light Balls /01/, které jsou poslední dobou velkým hitem, protože se hlavně dají používat jako dekorační osvětlení po celý rok a na stromečku by krásně nahradily i část ozdob.
Potom opravdu dlouhý ledově bílý LED řetěz /02/, který je skvělé, že se dá použít i ven a hlavně má bílý kabel.
Nebo vánoční řetěz na baterie dokonce s časovačem /03/ ve tvaru malých bílých baněk, jenž myslím by vypadaly také nádherně. A navíc mě opravdu láká ta samospoušť ve 4 odpoledne a samovypnutí v 10 večer :-).. Takže opravdové dilema!

Co myslíte, který bude nej nebo máte někdo doma radost z podobného???

Díky moc za pomoc a ať všechny přípravy na první adventní neděli proběhnou v pohodě a bez úhony! Mně má konečně zítra dorazit můj vysněný adventní svícen, tak vše snad také stihnu, už se těším ;-).

Papa Šárka

18 komentářů

  1. Ty jo Šári, mně se líbí všechny :D a musím poděkovat za skvělej odkaz, já jsem totiž na tom úplně stejně! Ty první ty jsou ;-) Držím palce se svícnem, aby byla radost úplná. paa a hezký večer :-* R.
    p.s. ta druhá fotka (bílý amarilis a eukalyptus to bude moje letoší květina na Vánoce ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radí,
      vše už je doma, jen to ještě musím vyfotit, až nebude tma jak v noci i ve dne :-/. Jj, nejkrásnější květinová kombinace!

      Vymazat
  2. Mě se líbí všechny, nejvíc ta 02. Taky jesm si objednávala s Decoled, bohužel některé už nemají, chtěla jsem ty hvězdy nebo vločky. Nakonec jsem si vzala jen 1,3m na baterky - bílý s krystalky. Použila jsem je na hvězdu. Až bude světlo, tk nafotím :). Bílý Amarylis miluju, jen mi vždycky rychle vykvetl a odkvetl.

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a já se zastavím. Nakonec jsem objednala i malé hvězdičky, tak uvidíme, jak to buude vypadat. Hezký večer!

      Vymazat
  3. Dobrý den Šárko, určitě super volba. Včera jsem si byla v Decoled v Dobrovíze vyzvednou 1 a 3 a ještě takové malinké bílé led kapičky http://www.decoled.cz/led-svetelny-retez-na-baterie---kapicky-ledove-bila-10-diod-11m které jsem dala do skleněných nádob. Vše vypadá krásně. Přeji krásný předadventní čas. Táňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo na ty jsem taky koukala a na skleněné nádoby se též chystám, je to krásná a jednoduchá dekorace. Pohodový advent i Vám a děkuji za návštěvu

      Vymazat
  4. Šári, nádhera. Všechny mají něco do sebe, ale já bych byla pro číslo 3. Nemít ty, co máme doma zelené šňůry, tak mi tu někde visí celý tok.
    Šťastnou ruku při výběru s krásný předvánoční čas :-) Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko přesně tak, je těžké vybírat, děkuju :-). Také hezký advent

      Vymazat
  5. V Barceloně jsem objevil obchod, který se zabýval jen a jen lightballs. Človek si vybral délku řetězu a počet žárovek a pak vzal košík a do něj si z jednotlivých beden vybral koule..měli je v 5 různých průměrech a hlavně v asi 20 různých barvách. A nejúžasnější na tom bylo, že ty průměry a barvy šly měnit podle nálady. Nezabrat to v kufru tolik místa, vezu si tak dvě tři sady domů =D.
    A z tvého výběru šárko bych asi volil první variantu, případně třetí..jsou takové neutrální, použitelné po celý rok a to se hodí..jen škoda, že ta třetí varianta je tak malá/krátká..

    Fajn víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omg Michaeli, tak to muselo být úplné balónkové nebe! A trojku jsem nakonec objednala třikrát, snad se mi podaří je nějak na stromeček naaranžovat ;-). Díky za milý komentář a pa u Tebe

      Vymazat
  6. Ahoj Šárko, i mně se nejvíc líbí Light Balls - všechny bílé. Myslím, že se ale hodí především do větších prostorů, u nás by nevynikly. Krásné odpoledne, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko ještě úplně nevím, kam vlastně je dám, ale určitě něco vymyslím. Baví mě jejich jednoduchost, hlavně aby nelapaly moc prach ;-). Papa

      Vymazat
  7. Šári, já jsem pro třetí variantu, ty mini baňky jsou kouzelné!
    Nejspíš si je přihodím do seznamu přání a třeba mi Ježíšek nějaké splní ;o). Protože tuhle krásu by bylo škoda používat jen na Vánoce :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso přesně tak! Už je mám nad pracovním stolem zatím a vypadají kouzelně ;-). Hezký večer a díky za zastávku

      Vymazat
  8. a já se zamilovala tady https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4791451321038&set=a.4221361909159.1073741832.1738530444&type=3&theater

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, ty jsou! Kde se dají sehnat? :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.