Přípravy na Vánoce / Christmas preparations

Letos mi přijde, že je tolik různých trendů na vánoční výzdobu (a samozřejmě všechny stojí za to), že pro mě bylo opravdu těžké si vybrat ten svůj nej. Nakonec se ale podařilo - něco nového, něco starého, něco vyrobeného a něco zeleného a hlavně překvapivě černobílého - takové budou Vánoce u nás.

A bez čeho se rozhodně neobejdu? Tady jsou moje nej...


1/ Bez velkých papírových svítících hvězd do oken - vloni se mi podařilo pořídit si do každého okna jednu. Hmm, to mi připomíná, že bych ta okna měla ještě umýt... :-)


2/ Bez diamantů - geometrie u mě stále vede a je to přeci originální symbol hojnosti obzvlášť na vánoční stromeček.


3/ Bez mramoru - kámen jako další element, který si nechám na doplňcích i přes Vánoce.


4/ Bez araukárie - nejdříve jsem si vyzkoušela pěstování podobné rostlinky a protože přežila, za odměnu si ji konečně pořídím zřejmě místo vánoční hvězdy. Věděli jste, že skvěle čistí vzduch?


5/ Bez Kubusu -  protože je pro minimalistický adventní svícen jako stvořený, až na Ježíška nepočkám! :-)


6/ Bez Design Letters a typografie vůbec - mám k tomu speciální set hrnečků a do nich naaranžuji výzdobu.


7/ Bez Ylvy Skarp - dorazila i k nám do Čech na Nordic Day a její nádherné vánoční kolekci neodolám!


8/ Bez klasickýchh bílých kouliček - kterých jsem si objednla hned celé balení a nejspíš z nich zkusím i nějaké DIY.


Všechny fotky naleznete u mě na Pinterestu ZDE. A určitě mě taky zajímá, jaké budou Vánoce u vás! Myslím, že se bude tento rok opravdu na co dívat, takže hlavně nezapomeňte fotit, blogovat, nebo mi třeba tu vaši vánoční dekoraci vyfocenou poslat jen tak pro radost ;-).

Užijte si vánoční dekorování i přípravy na Advent v klidu a pohodě,
papa


18 komentářů

  1. Krásné inspirace, taky toho mám hodně v plánu. Hlavně aby bylo světlo na focení :-D. A konečně jsem sehnala i já Araukárii, mám z ní ohromnou radost :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ano, přesně tak! Tak to je paráda, u nás bohužel nemají, tak musím objednat :-/
      Hezký den

      Vymazat
  2. Milaa Sarko, krasne plany, nadherna inspirace!! Ja jsem si pres vsechny vydesignovane svatky dosla zpet ke klasice. Mozna proto, ze me deti jsou male... takze u nas bude vladnout cervena, doplnovat bila- a stromecek bude s ceskymi sklenenymi figurkami... Uz se tak tesim, chystam a budu fotit a urcite se pochlubim...
    Z pobrezi moc zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezo, děkuji :-). Červená se k bílé náramně hodí a je paráda, že si každý může vybrat podle svého. Ať si přípravy hezky užijete! ;-)

      Vymazat
  3. krásne inšpirácie....aj ja už začínam pomaly tvoriť niečo papierové vianočné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí jé, musím se přijít inspirovat!!! :-)

      Vymazat
  4. Šárko, ty samé hrníčky Design Letters mám připravené na adventní zdobení, tak jsem moc zvědavá, jak je naaranžuješ Ty. Třeba se nechám inspirovat. ;) Krásný večer, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru já nemám přímo s číslicemi, ale s písmenky ;-). Ale taky se těším na Tvou verzi, měj se krásně!

      Vymazat
  5. Nad araukárií přemýšlím dlouho. Zatím mi přežily jen sukulenty a tohohle by mi bylo opravdu líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie nejsem si jistá, jak moc náročná je, ale rozhodně to stojí za zkoušku ;-)

      Vymazat
  6. Moc se mi výběr inspirace líbí =). A máš pravdu, trendů je tolik. Už to není tak jednotvárne jako jednotlivé roky předtím, kdy ozdobám vládla jen zlatá, jen stříbrná, jiný rok zase bílá, pak fialová a další červená..letos se to všechno mixuje a je na každém, co si zvolí a asi nejspíš, co se mu do bytu nejvíce hodí =). Já letos jdu po bílé a matně stříbrné/šedé ^_^.
    Přeju báječný víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli je skvělé, že si opravdu každý může vybrat to svoje. To je krásná kombinace, naprosto schvaluji. Pohodové pondělí ;-)

      Vymazat
  7. Jak jinak nez krasne! Spoustu veci mam v planu taky, tak jsem zvedava jak to dopadne :) jen kombinace u nas bude bila, cerna a měděná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko já měla měděnou loni, proto letos vypouštím, jinak je to kombinace nádherná ;-)

      Vymazat
  8. letos jsem pozvolna z bytu vvyštvávala, vymetala a vyhazovala snad skoro všechny barvy, takže zůstala bílá a černá, ovšem Vánoce budou červenobílé - tak trochu klasika, uvidíme napřesrok, kdy budou již v novém bydlení. děkuji za krásné inspirace a přeju klidné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika možná, ale přesto s červenou kombinuje málokdo bílou. Je to skvělá volba! Ať vše dobře dopadne a taky pohodový předvánoční i vánoční čas ;-)

      Vymazat
  9. Na přetvoření bílých koulí myslím už několikátý rok a ještě jsem se k tomu neodhodlala, nejspíše proto, že mi chybí základní ingredience - bílé koule. Můžu se zeptat kde a jaké sis na to pořídila? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mončo objednala jsem tady http://www.upavoucku.cz/detail/3366455/vanocni-koule-bile - chtěla jsem větší, ale vůbec nevím, jak budou vypadat, zatím ještě bohužel nedorazily...

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.