Pondělí / Monday

Doufám, že jste si užili krásný a teplý víkend! U nás byl ve znamení promoce, oslav, výletu a samozřejmě vzpomínkovém. Pondělí jsem opět zahájila mým oblíbeným smoothiem a krémem na ruce s bergamotem a pačuli. Už druhým týdnem mám totiž doma a testuji pro Vás nádhernou novou přírodní certifikovanou kosmetiku L:A BRUKET, ze které jsem opravdu nadšená a brzy o ní připravím na Nordic Day blog článek. Moje ranní i večerní rituály jsou tak díky této lahůdce velmi příjemné a provoněné nejrůznějšími bylinkami. A právě kvůli novému šampónu jsem si do koupelny pořídila na vanu jednoduchý keramický box od House Doctor.

Na závěr jen pár momentek + jednu s mojí "osobní asistentkou" z blogerského srazu, na kterou jsem teď opravdu moc pyšná ;-).

Pohodový start do nového týdne!


6 komentářů

  1. Ta kosmetika má moc pěkný design, jsem rád, že se spoustu výrobců vrací k této klasice =).
    Víkend jsme měli spíš pracovní, už ať je ten příští =D.
    Tak prima start nového týdne i tobě ^_^,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně tak! Strašně to utíká, tak ať je ten za dveřmi odpočinkový ;-)

      Vymazat
  2. páči sa mi dizajn tejto kozmetiky...takúto by som s radosťou testovala aj ja...ako sa k takej činnosti dá dostať?
    a blahoželám absolventke....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani souhlasím, u mně velmi důležitá položka :-). Testuji pro blog Nordic Day, pro který píšu články, jinak to spíš musí poradit beauty bloggerky. Tohle je vyjímka i když moc příjemná. A děkujeme za přání, krásný večer

      Vymazat
  3. Milá Šárko, moc hezké! Taky se L:A BRUKET chystám vyzkoušet a nevím, co dřív, všechno vypadá nádherně. Budu se těšit na tvůj příspěvek na blogu Nordic Day. ;) Krásný večer a díky za zastavení se u mě, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko já jsem se zamilovala do té pačuli vůně. Perfektní je pleťová kosmetika včetně odličovačů, opravdu doporučuji vyzkoušet. Na šampón a další radosti se teprve chystám ;-). Také děkuji za návštěvu, měj se hezky

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.