Podzim podle MMB / Autumn by MMB

Letos u nás žádné podzimní dekorace nenajdete. Protože jsem si přiznala, že je moc nemusím - žlutá, oranžová a hnědá v interiéru není bohužel nic pro mě. O to víc mám ale raději tyhle barvy venku v přírodě, kde si je díky letošnímu krásnému a teplému počasí opravdu užívám a doma mi potom podzim vůbec nechybí. O prodlouženém víkendu jsem tak místo focení u nás čerpala energii na nádherném místě, které určitě poznáte. Já úplně poprvé a i když mimo sezónu, o to kouzelnější bylo.

Takže malý pozdrav, abyste trošku ochutnali, také posílám. Tentokrát bez stylingu, retuše i barevných úprav a zcela reálně. Včetně té fotky se mnou, kde si v rychlosti s neskrývanou radostí prohlížím nové vánoční Marianne bydlení, kde naleznete několik fotek z loňských Vánoc od nás, které byly celé ve stylu DIY. Společnost mi dělaly ještě další a mnohem šikovnější blogerky - třeba Anrejka z Rêve de Vivre, nad jejíž elegancí a bílou romantikou již několikátým rokem žasnu, nebo stylovou Jane at Home, na kterou co se originálních nápadů týče prostě nikdo nemá, přesvědčte se ostatně v MB sami, určitě stojí za to ;-).

Já děkuji redakci za milou spolupráci a naší trenérce za ten první delší kousek volna, který jsem si po dvou letech mohla díky skvělému relax-tréninkovému víkendu vychutnat.

Mějte pohodový nový týden a brzy se můžete těšit opět na jednu novinku...
Zatím paa


14 komentářů

  1. Ahoj Šárko, chodím k Tobě pravidelně, ale moc nepíšu. Já podzimní dekorace taky moc neřeším, hlavně ne oranžové dýně! :-) I když mám ty svoje sušené rezavé hortenzie. Podzim mám mnohem raději venku,zachumlaná do něčeho příjemného. Tak jsem si teď objednala vlněný kabát a kašmírový svetr jako malé bolestné a těším se, až vyrazím do mlhy, protože v tom našem údolí si moc sluníčka neužijeme. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru ahoj, přesně, oranžové dýně nee, ale dýňovou polévku neomezeně :-D. Wow, tak to je paráda a doufám, že už jsi zase ok ;-). Moc děkuji za návštěvu, ať se daří!

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, krásné fotky!!! Ale vůbec netuším kde to je, takže jsem tam zřejmě ještě nikdy nebyla... Tipuju - Máchovo jezero??? Fakt nevím.
    Já přemýšlím, že už asi začnu dekorovat zimně :-)
    Papá a měj se hezky!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, jsi dobrá, uhádla jsi :-D! já se na to taky chystám, je mi to mnohem bližší ;-). Kránsný den.

      Vymazat
    2. No fakt jsem jen hádala.... Dala jsi dobré indicie :-) Nejdřív jsem si říkala... Lipno. Ale tam jsme byli v létě (taky poprvé :-)) a tam to vypadá jinak, tak druhá možnost bylo Máchovo jezero :-) Vypadá to krásně a mně by se tam určitě líbilo taky víc na podzim, mimo sezónu. Budeme muset napravit a někdy vyrazit :-)
      Papá
      Š.

      Vymazat
    3. Vyražte, můžu doporučit! A je tam nádherná stylová restaurace s dýňovou polévkou y výhledem na jezero ;-)

      Vymazat
  3. Šárka, veľmi som sa ponuke z Mariane Bydlení potešila a moja radosť bola ešte o to väčšia, keď som zistila v akej úžasnej zostave blogeriek som sa ocitla. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Andrejko, já jsem taky měla radost, že v MB můžu být s Tebou, protože jsi moc šikovná a Tvé elegantní bydlení je radost navštívit ;-). Pa na blogu a gratuluji :-*

      Vymazat
  4. Pěkné fotky, letošní podzim je fakt úchvatný..kdepak je to foceno? =)
    A nové Marianne Bydlení? Už se těším, až ho máma donese a já ho prolistuju ^_^
    Radostný týden i tobě,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli Máchovo jezero ;-). A proslistuj, vánoční číslo je opravdu perfektní a plné skvělé inspirace. Hezký víkend už zase :-D

      Vymazat
  5. danke für die tollen bilder und inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Angie, thank you for a kind word and visits! Hugs from Czech Rep ;-)

      Vymazat
  6. Tento posezónní čas miluju, vidím, že na Mácháči je krásně v každém ročním období
    Pěkný den Šári
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaromilko já taky, všude ticho, klid, příroda... Ale jo, v létě bych si to zopakovala i s rušnějším nočním životem a hlavně koupíním! Překvapil mě, mile.
      Mnoho pozdravů a krásný listopad :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.