Odpoledne s Chanelem / Afternoon with Chanel

Dny jsou čím dál kratší, světla méně a méně a fotky více a více zrnitější. Vůbec se mi to nelíbí, ale je to nejlepší čas zachumlat se pod deku od Pii Wallén, zapálit po dlouhém otálení svíčku Meadows s vůní růže, která navodí vyložně žensky jemnou atmosféru, a vstoupit do černobílého světa Haute Coture. Knížka Chanel - Collections and Creations je k tomu jako stvořená a patží mezi mou nejoblíbenější inspiraci. Nádherným fotkám, modelům a šperkům nelze odolat i po několikáté. No posuďte sami...

A jak trávíte dlouhé podzimní podvečery vy?
Ať jsou co nejpříjemnější!

14 komentářů

  1. Šárka....deku mám inú, sviečku mám inú, knihu mám inú - ale nad zrnitými fotkami frflem aj ja...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani deku máš, svíčku máš, knihu máš, myslím, že i přes zrnité fotky je to dokobalé! :-) Zdravím moc

      Vymazat
  2. Šári, dnešní večer právě trávím psaním článku na blog, který bude brzy online a je ve velmi podobném duchu co do tématu i co se zrnitějších fotek týkááá...;-D No ale je to zase velká krása- hlavně svíčka Meadows, ooooo, musí být božská! Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři musím tedy tu knížku vyměnit za Tvůj blog! .-D Meadows vyzkoušej, je to nádhera a myslím, že konkrétně tuhle růži by sis taky zamilovala ;-). Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Šum na fotkách mě taky ničí, v tomhle směru je to fakt otrava:). Takhle krásnou deku nemám, ale když můžu, taky jsem zachumlaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie, tak to je paráda, hlavně, když nekouše a zahřeje :-). Krásný večer!

      Vymazat
  4. Svíčky pálíme každý večer, zachumlaní pod dekou a povětšinou teda sledujeme Zoufalé manželky, ale pomalu se do nás vkrádá nálada na to jen tak si v tichu listovat knihou..
    A zrnité fotky mají taky své kouzlo..fakt =), dokonalost není pro nás, tvůrčí lidi, ta je pro jiné ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je romantika! Kouzlo je hezký název pro tyhle fotky, to se mi fakt líbí ;-). Užívejte!

      Vymazat
  5. Bože, tak kultivovaná slova, tak krásné fotky a já tu mám rozpitý čaj a hromadu faktur... Jo a za chvilku jdu synkovi na třídní schůzku :o) A ty na mě s Chanelem :o)
    Moc tě zdravím Šárko a abych nevyvolala deprese, pak jdu s kamarádkou na víno :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha Heli, přiznám se, že takové odpoledne bylo bohužel zatím jen jedno, ale doufám, že mezi svátky to napravím. Vínko taky parádní ;-). Krásný předvánoční čas má milá :-*

      Vymazat
  6. Páni, to je nádhera! Hned bych si takhle uměla představit klidně víc celých dnů za sebou ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso děkuji, já taky. Tak hurá do toho! ;-)

      Vymazat
  7. Ahoj Shari ;-) Krása, krása! Jak já bych tak trávila podvečery, v klidu, u knihy s vůní svíčky... podzim miluju a také zvětšuji ISO ;-) Ale i tak mají fotky kouzlo... Já trávím podvečery s holkama, vlastně i večery, rána odpoledne :-) Ale jednou si zase v klidu knihu přečtu. Jsem věčný optimista :-))
    Shari, měla jsem radost, když jsem Tě viděla v Marianne Bydlení ;-)
    Jsi šikulka!
    Měj krásné dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko,
      moc zdravím! Přeji Ti,aby to bylo co nejdříve, já těch večerů taky bohužel nemám mnoho, ale myslím, že si ani jedna neztěžujeme, viď? Ať se daří a děkuji za milou pochvalu i zastavení se na MMB :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.