DIY polštář By Nord / DIY cushion By Nord

Po dlouhé době jedno malé DIY. Jistě už víte, že bych si přála některý z polštářů s nádhernými motivy zvířat či krajiny od By Nord, ale stále jsem nevybrala vítěze. A tak jsem si (nám) v podobném stylu zatím jeden vytvořila.

Je na něm opět náš chlupatý miláček, protože to byl zároveň dárek k narozeninám pro mého drahého. Protože je natolik nenáročný, že nic nechce, nic nepotřebuje, a potěší ho jen nové auto a náš pes (manželka až na seznamu někde na spodních příčkách :-)) Takže aby to alespoň k něčemu vypadalo, vybrala jsem detail, černobílou fotku lehce zatónovala do studena a vše on-line poslala do tiskárny, kde jsem doufala, že mi domů přijde stejný skvost rovnající se polštářům od By Nord skutečnému, a ještě s naším mazlíčkem. No dopadlo to opravdu hrozně, odstín modrý, kvalita polštáře nic pro mě. Vzhledem k tomu, že už také dlouho sním o své kolekci polštářů, tento se mi neosvědčil ani náhodou, takže musím hledat dál...

Za vše si samozřejmě můžu sama, radši se budu dívat na toho živého miláčka, který mi celý den prospí vedle mého počítače a na svého favorita od By Nord si rozhodně počkám! Jinak se ale potištěných polštářků rozhodně nebojte a klidně to zkuste také ;-)

Stejně nám nakonec obývací část zdobí společně s lilií, která pro změnu potěší od mojí lásky jen tak vždy mě, černobílým polštářkem Gran Black od Fine Little Day, vyměněnými plakáty v bílých Ikea rámech z mé kolekce Love a hlavně s novou vonnou svíčkou Midnight z limitované edice Meadows, která mi bude zpříjemňovat práci i relax, který se občas protáhne až do půlnoci...

Krásný víkend a příště první ochutnávka z novinek světového designu.
Těším se naviděnou a děkuji moc, že chodíte na návštěvu!



15 komentářů

  1. Ale nápad to byl skvělý a hafík je ťutínek... My máme doma taky na gauči našeho krasavce (živého i na polštářku:-) a taky tedy nic moc, ale i tak ho nedokážu schovat :-)
    Hezký večer
    Viola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Violo, zřejmě úplně stejné je to u nás! :-D Krásný den

      Vymazat
  2. Šárko, ani jsem si nevšimla, že už máš doma deku od P. Wallén. Polštářek se stromečky mi dnes taky přišel, jen mě trochu zklamalo, že není úplně bílý... Máš to krásné jako vždy! :) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo černou malou už déle, ještě bych ráda velkou šedou neskromně :-). Mně právě taky, jsem na bílou opravdu háklivá :-D. No nedá se nic dělat, děkuju a pa u vás! :-*

      Vymazat
    2. No vidíš, já mám zase malou šedou a ráda bych (neskromně) ještě velkou černou! :)) Spíš bych řekla, že ji moc potřebuji! :D Pa a hezký den... :*

      Vymazat
  3. To je zrovna téma pro mě:-). Já toužím po polštáři od FLD a jsem "líná" za něj dát ty peníze (fakt, že to utratím jednou návštěvou ve městě, si radši už nepřipomínám). Teď jsem ho zkoušela vyrobit a jako vypadá to celkem pěkně, ale to bych nesměla znát originál:-D. No...originál je prostě v naprostý většině lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie pokud je to tvoření dle vlastní faktazie, není lepšího výsledku, ale alá něco se obvykle opravdu míjí účinkem :-D! Hezký večer

      Vymazat
  4. Šárka, to čo si písala, že ten pokus s vankúšom nevyšiel sa mi ani nezdá, pretože mne sa to páči. Síce my nevidíme kvalitu vankúša, ale odtieň mierne do modra mi vôbec nevadí. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, můj Photoshop jej trošku ztlumil, ale potěšila jsi mě :-*

      Vymazat
  5. ten vankúš je vážne pekný, trochu veľká skromnosť :-)....ani odtieň do modra tam veľmi nevidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc i když barevnost na fotkách vždy trošku stahuju ;-)

      Vymazat
  6. Ten polštářek se stromy by se mi tak líbil u nás na sofa.. <3

    Přeju prima inspirativní nový týden ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli doufám, že Ježíšek to vidí! :-D
      Krásný večer

      Vymazat
  7. No na fotce to ale vypadá krásně:) Já jsem měla podobné zklamání z polštářů ze Society6, sice tam jde o originální nápady někoho jiného, ale zasloužily by si mnohem kvalitnější provedení. Jinak je to ale skvělý nápad pro drahého.) a svíčku Meadows závidím, psala jsem teď s nimi kampaň pro Bonami a bezhlavě se do nich zamilovala... .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Iri, to jsem moc ráda, že mi o Society6 píšeš, sleduji je už dlouho a uvažuji nad objednávkou a je to škoda, myslela jsem si pravý opak :-(. Meadows určitě vyzkoušej, stojí za to, nádherně voní, vypadají a dlouho vydrží!!!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.