Design propagandistka

Moji milí,
dlouho jsem přemýšlela, jaké téma na můj blog ještě přidat, aby bavilo vás i mě a bylo příjemnou vzpruhou, kdy už nevím, ze kterého úhlu mám náš stále nerozšiřující se domov fotit. Až nakonec vše vyústilo v novou úžasnou spolupráci směrem, kam mě to táhne stále mnohem více - objevovat svět interiérového designu, ve kterém se skrývá spoustu nádherných ikon, které určitě znáte nejen z inspirativních fotek skandinávských interiérů. Každou ikonu reprezentuje její neméně slavný autor, příběh i láska k řemeslu. To vše přetrvalo již několik desítek let a to je pro mě důkaz, že bude i přes různé módní vlny a trendy přetrvávat dál a uchovávat si svou krásu, funkčnost i historii. A samozřejmě důvod, proč bych si přála mít některou z nich doma. Už na vždy...

A tak pro mě bude velmi milou povinností vám tento fascinující svět designu pravidelně představovat a informovat vás nejen o všech novinkách, ale i akcích (ano, i těch slevových :-)) přímo z centra dění největšího obchodu u nás s názvem Design Propaganda, který je otevřený všem milovníkům designového nábytku, svítidel, doplňků a dalších skvostům naživo či on-line. Můžete se těšit na to nejlepší od značek, kterými jsou například Vitra, Kartell, Artemide, Alessi, Tolix, Muuto, Qubus, a věhlasná jména designéru a architektů jako Charles a Ray Eamsovi, Philippe Starck, Verner Panton, Alvar Aalto, Maxim Velčovský a mnoho dalších.

http://www.designpropaganda.com/

Pro začátek jsem pro vás připravila inspiraci s designovými ikonami, které jistě poznáte úplně sami. Všechny samozřejmě naleznete na www.designpropaganda.com a fotografie u mě na Pinterestu na nové nástěnce s názvem DESIGN ICONS, kde jich bude čím dál více! A novou rubriku DESIGN v pravém menu.

Moc se na tento nový a částečně ještě pro mě neprozkoumaný svět těším a doufám, že vy také. Ať už jste obdivovatelé, snílci, současní či budoucí majitelé některé designovky či jen procházíte kolem, všichni jste určitě srdečně zváni. A když už jsme u toho snění, ten můj největší je úplně dole ;-)

Krásný víkend, já konečně odjíždím na malou dovolenou, kde doufám dobiju baterky po velmi náročných dvouch týdnech, aby MMB blog mohl běžet s novým elánem dál.

Dobrou noc, Šárka





10 komentářů

  1. Krásný výběr, Šárko..já si snad jednou splním sen a pořídím si VItru Daw.. <3

    Fajn večer, pátek a hlavně prodloužený víkend =)
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jé tak to ať se brzy splní ;-) Hezký večer Michaeli!

      Vymazat
  2. JJ kochat a snít :) Pěkný víkend Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a i sny se občas plní ;-)... Hezké úterý Marti

      Vymazat
  3. Já napíšu jenom "Ách"! :) Jsem v nebi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak to mě moc těší! Já budu také, až si ještě nějaký vysněný kousek pořídím domů... Jenou... Ach :-)

      Vymazat
  4. Teším sa s Tebou, Šárka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, to jsem moc ráda a pusu a pozdravy posílám :-*

      Vymazat
  5. Milá Šárko, to je skvělá novinka. Budu se moc těšit na příspěvky u Tebe! Užij si zasloužený odpočinek, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo mám radost, že se líbí a pa u Tebe. Měj se krásně!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.