Vedle postele / Beside the bed

Na mém nočním stolku se rozhodně neobejdu bez mé oblíbené kosmetiky Compagnie de Provence, kterou musím mít vždy po ruce. A to hlavně právě bez balzámu na ruce s praktickou pumpičkou a mini tělového krému, když se náhodou zapomenu namazat přímo v koupelně. Drobností ale bývá mnohem více, proto se můj první Uashmama sáček zabydlel právě vedle postele. Teď už se mi jen tak nerozutečou.

Potřebovala bych mít přesto více úložného prostoru, proto plánuji pořídit noční stolky a uvažuju o nástěnných lampičkách, co by ušetřily místo na nich. Také se moc těším, až dorazí nová kosmetika LA:BRUKET, která CdeP doplní třeba o vonnou svíčku a pleťový olej a prodlouží mé rituály před spaním.

A co nesmí chybět na nočním stolku nebo vedle postele vám? :-)
Krásné pondělí a pohodový nový týden moji milí!


13 komentářů

  1. Krém na ruce Kamill Classic (ten zelený kelímek, co se už dlouhé roky nemění =) ), balzám na rty, kapesníčky, časopis (aktuálně Elle Decoration), právě čtená kniha (teď životopis Arnolda Schwarzeneggera), hrnek s čajem a lampička..u té se zastavím. Taky jsem uvažoval, že lampičky připevněné na zdi , jenže pak jsem si řekl, že tak nebudu moct ty lampičky měnit a vzhledem k tomu, že jich máme doma několik (nejen u postele, ale také v obýváku) a občas si je prohodíme s mezi sebou, když měníme dekorace, tak o tuhle možnost bych přišel a to by mi bylo líto..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli něco podobného mám ještě v krabici pod postelí :-D! jinak děkuji za ten tip na ty lampičky, zřejmě přesně tohle jsem potřebovala slyšet, protože jsem úplně stejná a přesně tohle mi asi vyhovuje. Tak raději na pevno nic, maximálně skřipec ;-).
      Krásný den a díky za milou návštěvu!

      Vymazat
  2. U mňa je to jednoznačne kniha, dioptrické okuliare na čítanie, vreckovky, balzam (ktorý možno použiť ako balzam na pery ale aj ako krém na suché a popraskané miesta na rukách) a pohár vody...

    Bohužiaľ, aktuálne na nočnom stolíku mávam aj tablet alebo mobil, ale s tým snáď spravím niečo v najbližšom období :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku o tabletu a mobilu radši nemluvím, mám to bohužel úplně stejně! :-D

      Vymazat
  3. Já tyhle serepetičky nechávám v koupelně, u postele je totiž plno. Dvě nefotogenické hromady knížek a časopisů k sobě pustí jen nezbytný mobil. Ale chystám změnu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlíno paráda, mobil je taky moje neřest. Já obvykle v koupelně zapomínám mazat :-).
      Posílám pozdravy!

      Vymazat
  4. Šárko, musím se smát - manžel mi říká, že než si všechno namažu, je ráno :o) Takže kniha, levandule ve váze, bohužel už i brýle, telefon, balzám na rty, krém na ruce, kapesníčky, kapky do očí a nově taky ajurvedský balzám se skořicí (dárek od Terky ze Srí Lanky) - naštěstí má stolek zásuvku :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli to je dobrý! já to nijak nepřeháním, jinak by taky bylo, ale čím je mi víc, tím se víc hýčkám :-). Mně právě moc ta zásuvka chybí!
      I já tebe a pusu posílám :-*

      Vymazat
  5. Šárko, UASHMAMA sáčku s kosmetikou Compagnie de Provence to u Vás moooc sluší! Já si na něj také dělám zálusk a stejně jako Vy bych ho ráda použila na kosmetiku na nočním stolku (chystám se také zaútočit na LA:BRUKET ;-) a moc se těším). Jen pořád nevím, jakou tu barvu sáčku - rozhoduji se mezi bílou a šedou, ale stejně tak by se mi hodil a líbil u nás doma i černý nebo hnědý... není prostě možné rozhodnout se jen pro jeden... Jinak se snažím toho na nočním stolku moc nemít, protože mé věci na něm každé ráno bere moje dcerka útokem ;-)... a k lampičkám: původně jsme také chtěli lampičky přidělané na zdi, ale už jsme několikrát museli hýbat s postelí (třeba kvůli dětské postýlce), takže se to nezdálo jako dobrý nápad. Na druhou stranu na nočním stolku mi lampička někdy vyloženě překáží... takže dobrá rada nad zlato;-). Mějte se krásně...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      děkuji moc! La Bruket mám ještě v chodbě v krabici nevybalenou, ale už se nemůžu dočkat, až ji vyzkouším! S barvamy neporadím, stále vedu stejné rozepře, hnědý mám zase v pracovně. A s těmi lampičkami máte pravdu a děkuji za skvělí tip! Uvažuji na čelo se skřipcem, to by mohlo být skvěle variabilní ;-)
      Mějte se moc fajn a děkuji za zastavení se!

      Vymazat
  6. Já tedy ještě krém na paty ;-) ... blbý je, že z koupelny mi patlátka bere 17-tka, ze stolečku 2,5 letá ... potřebuju trezorek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolano z tohohle mám jednou hrůzu, včetně oblečení. Když jsi vzpomenu, co jsem mamce tajně vyváděla já... :-D A tak děkuji za tip na lampičku, zní to moc dobře ;-)

      Vymazat
  7. ... jo a lampička je momentálně přišroubovaná na polici nad postelí ... a jde lehce sundat ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.