Uashmama sáčky / Uashmama bags

Pokud jste už byli u mě na facebooku nebo na e-shopu, určitě už o této krásné novince, která se mi zcela "náhodou" připletla do cesty víte, a také se určitě nedivíte, že jsem jí prostě nemohla odolat. Rádoby papírové multifunkční sáčky jste jistě už viděli v dokonalém stylingu třeba na Stylizimu, Only Deco Love blogu nebo na Vosgesparis. Jsou všude, jsou designové, ekologické, jednoduše srolovatelné a dokonce omyvatelné, takže pro ně naleznete doma jistě nespočet využití. Jmenují se Uashmama a hned se dozvíte proč...

UASHMAMA [čte se vošmama] je originální jméno pro sáčky vyrobené z omyvatelného papíru pocházející z Toskánska. Vznikly v italské rodinné firmě, která byla rodiči pojmenována po jejich čtyřech dcerách - Le Sorelle (italsky znamená sestry). Ty Uashmama vytvořily jako vzpomínku na mámu, která umývá šaty pro své děti a sáčky právě po ní pojmenovaly.

UASHMAMA je papírový sáček původně navržený pro uložení pečiva. Je ale multifunkční, snadno tvarovatelný a lze ho tak použít prostě na cokoliv. Sáčky lze omýt v ruce pod tekoucí vodou, stejně jako tkaninu a lze je jednoduše srolovat pro snadnější skladování. Jsou jemné, ale odolné, na omak připomínající kůži a velmi trvanlivé. Jsou vyrobeny z celulózového vklákna prostřednictvím kultivace, ne odlesňování, a jsou proto také ekologické. Co víc si přát, než mít alespoň jeden kousek doma třeba na květiny, kosmetiku nebo čerstvé ovoce...

Jak vypadají doma právě u Niny Holst nebo Kateriny Dumy se můžete inspirovat níže a úplně dole jsou pak všechny čtyři krásné sestry pohromadě ve svém rodinném obchůdku v Itálii.

Na MMB Uashmama sáčky naleznete v bílé, šedé, černé a přírodní barvě TADY.

Zastavte se ;-).



7 komentářů

  1. Kytky v sáčcích jsou super nápad, už je doma taky máme (i když opravdu jen obyčejné papírové..), jen jsem je nestihl zatím nikde publikovat =)).
    Tyhle omyvatelné ale mají předpokládám mnohem větší životnost a jsou hotové..co já se s těmi obyčejnými namačkal a naaranžoval, než jsem byl spokojený =D
    Michael
    http://www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S papírovými jsem to také zkoušla a dopadla jsem stejně :-). Jj, tyhle jsou už zmačkané předem a hlavně pevné. Každopádně jestli budeš publikovat ty Tvé, přijdu se podívat ;-).
      Fajn den a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
    2. Tak zatím mám jen tuto fotku na svém instagramu @majki. Myslím, že to nedopadlo až tak moc zle, chtěl jsem do něj původně palmu, ale nevešla sa..musím někde objevit větší sáčky ^_^. Pak bych to publikoval asi i na blog, už dlouho jsem tam neměl nic čistě interiérového =)
      Prima den,
      M.
      http://www.ontheleaf.net

      Vymazat
  2. Šárko tak ty sáčky jsem už obdivovala jsou úžasné, téda jen nevím jestli bílá nebo šedá co myslíš?
    Krásný večer Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko já mám taky děsný problém vybrat nej barvu! Bílá je prostě klasika, ale šedá by Tvému severskému stylu také moc slušela, je jemná a decentní ;-). Krásný den!

      Vymazat
  3. Ano, ano, někde jsem je už viděla. No, vypadá to skvěle, zrovna nedávno se někdo ptal na originální květináče, tak mu poradím tyhle.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri kytky jsem do Uashmama umístila okamžitě, co jsem si pořídila první kousek, vypadají fakt nejlíp ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.