Sladký pátek / Sweet friday

Dnes jsem si dopřála malou polední radost v podobě palačinek. Vychutnala jsem si je z mého oblíbeného porcelánu od Design Letters s novým designovým příborem Black, které obyčejný pokrm povýšily na neobyčejný zážitek. Protože ráda zkouším různé biopotraviny, palačinky byly z bezlepkového těsta a oproti třeba bezlepkovému chlebu chutnaly skvěle. Hlavně jsem si je ale chtěla připravit kvůli ovocnému džemu s názvem Vánoční potěšení od Nicolase Vahého, na který jsem slyšela jen samou chválu a dostala jsem jej od Martiny na Designbloku. A taky paráda - slaďoučký a voňavý, s kousky ovoce, ořechů a s výraznou chutí po vánočních perníčcích. S višňovohruškovým moštem to nemělo chybu a asi začínám mít předvánoční náladu, hmmm...

Vám jsem vše alespoň vyfotila, a zbylé palačinky čekají na mého drahého, až se vrátí domů. Snad mu taky udělají radost. Ne vždy se totiž setkávám u mých biopotravinových experimentů s pochopením :-).

Sladký víkend přeje Šárka


10 komentářů

  1. Máte to doma tuze krásné! A miluju Tvoje fotky.

    PS: Já svůj džem ještě neotevřela, pořád mě baví si ho prohlížet vcelku! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko bohužel stále nemáme, tak se vždycky snažím zútulnit alespoň nějaký koutek, ale děkuju!
      Já jsem právě taky nechtěla, ale dostala jsem vynadáno, že je nejlepší a mám ji okamžitě sníst :-D
      Hezký víkend Olí a díky za návštěvu

      Vymazat
  2. Šárka, to je nádherne prestreté, čierny príbor je úžasný. Krásne fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera!!! Tady jsou slova zbytečná! Ach ta bílá všude:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju, vypadá to hodně bíle, ale tomu konkuruje spoustu neuspořádaných koutů, tak mě ta bílá opravdu uklidňuje ;-)

      Vymazat
  4. Miluju palačinky a i když jsem teď z návštěvy doma u mámy doslova přejezený a přecukrovaný, budu je muset o víkendu udělat..až tak mě začala honit mlsná =D.
    A moc pěkně naaranžováno =).
    Přeju prima bájový víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli děkuji a pohodový nový týden alespoň ;-)

      Vymazat
  5. Mhmmm, palačinky... Sbíhají se mi sliny :D.
    A ještě s takovouhle marmeládou... To vážně muselo být potěšení..
    Doufám že muž si taky pochutnal a jestli ne, tak snad Ti chutnaly i podruhé ;o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso nedopadlo to, jedla jsem je ještě večer na slano sama :-D! Zdravím a děkuji za návštěvu

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.