Playtype poster

Jak už jste si jistě všimli, před nějakým časem se u nás zabydlel obrovský plakát z designérského studia Playtype, zabývajícího se tvorbou písma a uměním typografie přes více než 20 let. Takže je jasné, že jsem svou vášeň pro tento obor musela rozšířit o nějaký ten kousek. Rozhodování nebylo jednoduché, protože vždy si chci vybrat něco, co dává smysl a do našeho domova stylově i obsahově zapadá. Proto jsem vybrala patkové písmeno "B" (prostě jako náš psí miláček Bad :-)) v tučné Italice, která je přesto krásně jemná a k výklenkům a oknům s decentním obloučkem jako dělaná...

Přesto zatím plakát svoje místo nemá, možná ani mít nebude, a budu jej přemisťovat podle nálady. Což mě stejně baví ze všeho nejvíc! Zatím je jen tak opřený vedle sedačky s papírovým sáčkem The Paper Bag od Janičky, díky kterému konečně dostal můj zamioculcas stylový obal, a dalším, tentokrát bílým Uashmama sáčkem, mým plakátem a Cross Blanket dekou od Pii Wallén. Myslím, že jim to spolu dohromady docela sluší ;-).

Playtype plakáty mám z theposterclub.com, kde si společně se mnou ještě pořídila Radka ikonické Géčko. Naleznete zde spoustu dalších nádherných tisků a hlavně poštovné zdarma při nákupu 2 kusů s opravdu bleskovým zasláním do ČR.

Tak piště Ježíškovi a mějte se krásně...


3 komentáře

  1. Šárko, kde si necháváš rámovat obrazy? (nebo kde nakupuješ?)
    A ten paper bag, ach <3 !!
    Pohodový víkend ;),
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Michaeli vše skvěle pasuje do rámů Ikea, takže všechny v bílém i černém provedení mám odtamtud ;-). Tobě nový začátek!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.