Nicolas Vahé

Dnes o další skandinávské značce, do které jsem se zamilovala. A i když bych jí za poslední dny mohla mít víc než dost, narazila jsem na tyto krásné fotky, které jsem si nemohla nechat pro sebe.

Za značkou Nicolas Vahé tentokrát nestojí designér, ale michelinský šéfkuchař, který dokázal propojit pro mě dvě podstatné věci - delikátní a kvalitní potraviny s dokonalým obalovým designem. Protože já prostě jako grafička hezké obaly miluju a ač se to může zdát pro někoho nepochopitelné, jsou u mě na prvním místě. A pokud obsahují i kvalitní obsah - není lepší kombinace! Takže díky stylovému obalu máte doma i hezký doplňek, ať už se jedná o kosmetiku, potraviny nebo cokoliv jiného a to je pak radost s nimi bydlet a používat je každý den.

Protože část mojí rodiny má ráda dobré jídlo a té druhé se dárky velmi těžko vybírají, Nicolasovi dobroty to letos na Vánoce jistí ;-). Já už jsem ochutnala a plánuji ochutnat další a je to opravdu velký zážitek, o který se s mým drahým obvykle popereme! Takže až dorazí další lahůdky, doufám, že je ještě stihnu vyfotit včas!

A tyto fotky jsou od talentované dánské grafické designérky na volné noze Anne StøvlIbøk Kjær, která  jednoduchý a minimalistický obalový design pro Nicolase navrhla. Můžete se na její stránky mrknout SEM.

Ale proč taky dnes tento post píšu! Na Nordic Day jsme pro vás připravili ode dneška AKČNÍ TÝDEN s 20% slevou na všechny produkty od Nicolase Vahého, takže jestli váháte, je to skvělá příležitost ochutnat!

Mějte fajn den a jestli máte osvědčený tip na nějakou oblíbenou lahůdku, napište ;-).



11 komentářů

  1. Vypadá to báječně! A je to další důkaz toho, že v jednoduchosti je krása. Díky za tip =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Je to stylový, nádherný, úchvatný, ale vždyť já bych ty špagety ani nedokázala sníst:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci to znám, ale zase když zůstanou třeba skleničky, které se dají dál použít, to taky není k zahození ;-)

      Vymazat
  3. Šárko, moc děkuji za typ. Přesně vím, kdo ode mě takový dárek dostane - díky!
    A dobrůtky, těch je spousta, možná víc, než bych měla. Přichází sezóna kaštanového krému, portského, sýrů, brusinek, možná i kousek zvěřiny... je, já mám hlad :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli není za co. Teda ty jsi gurmánka, to se mi líbí!
      Krásný víkend, papa

      Vymazat
  4. Ty obaly jsou dokonalé!
    Mám pocit, že stejně jako Lucie bych snad nic z toho nedokázala sníst :D.
    Není to ale vůbec špatný nápad na dárek, musím se podívat do diáře kdo brzy něco slaví :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso mám to samé s vonnými svíčkami. Teda né, že bych je jedla :-D. Ale přesně tohle si vždycky přeju donés domů z obchodu, tak se ta odvaha prostě najít musí. Jo, dárky parádní!
      Fajn víkend ;-)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.