Mramor a geometrie / Marble and geometry

Mě teď opravdu baví. Snažím se proto doma všechny zbytečnosti, pracholapky a věci, které nutně nemusejí být na očích schovávat, ale zase dekorace častěji obměňovat. Abych si každý svůj oblíbený kousek vždy na chvíli vychutnala. Lépe se mi pak dýchá a naše dvě místnosti budí dojem, že jsou o něco větší a jednotnější. Myslím, že vystavením méně doplňků a dekorací skvěle odlehčíte a opticky zvětšíte malý prostor. I když hranice mezi útulností a nezabydleností je někdy tenká. Ale záleží zcela na vašem vkusu, který máme každý úplně jiný samozřejmě ;-)...

Do nových velkých rámů tak u nás přibyly minimalistické plakáty Marble z mojí nové kolekce (tenhle je můj nej), mramor zastupuje mramorová deska House, geometrii dekorativní 30cm váza White s dalším tentokrát bílým porcelánovým domečkem a starý svícen s Ikea se mi ke všemu náramně hodil. Nesmím zapomenout na zelené rostlinky, které minimalistické dekorace krásně osvěží. Ty mám teď úplně všude.

Užijte si inspiraci i nastávající víkend, po kterém mám pro vás článek, který bude myslím opravdu hodně bavit pro změnu zase vás.

Už se na něj moc těším! :-)



4 komentáře

  1. Bardzo ladne! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagi děkuji moc i za návštěvu! :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, krasné obrázky a mj. nové kalendáře jsou geniální, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc děkuji, jsem ráda, že se líbí ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.