Designblok & bloggers meeting

Minulou sobotu jsem navštívila Designblok a nebyla jsem sama. Společnost mi dělalo osm báječných žen - blogerek a virtuálních kamarádek, se kterými se znám už dlouho na dálku a konečně jsem tak měla možnost je poznat osobně. S Martinou z My One Way, Radkou z Radush Style, Sandrou z Maison de Plaisance, Janou z Mode de Boulangerie, Monikou z Vintagelover, Iri z Můj dům můj squat, Simonou ze Style Cookbook a Martinou z Bella Rose jsme tak zjistily, že nemáme společnou jen lásku ke krásnému bydlení, ale také třeba k módě, dobrému jídlu a dalším příjemným záležitostem.

Sešly jsme se ráno na snídani U Paukertů, kde jsme se některé viděly úplně poprvé, rozdaly si dárečky a Janička nás navnadila na Designblok a popsala nám svou zkušenost ze středečního Bloggers Workshop a Design Talk (nádhené video od SOFFy ZDE). Potom jsme vyrazily do famózních secesních prostor Superstudia hotelu Evropa, kde jsme se ve dveřích zcela náhodou minuly s Adélou Kudrnovou - šéfredaktorku SOFFa magazínu - škoda jen na chvilku. Po vyčerpávající inspiraci i prodírání se davem jsme pokračovaly do domu U Minuty na další stylovky. Z fotek jsem vám vytvořila jen takový náladový černobílý mix kousků a instalací, které mě nejvíc zaujaly v čele s Tomem Dixonem. Protože pokračování naleznete ještě na blogu Nordic Day ;-).

No a my jsme na pozdní oběd pokračovaly do Slavie už bez Iri a Jany, odkud se nám stejně vůbec, ale vůbec nechtělo domů!

Ještě jednou velké díky všem blogerkám za to, že přijaly pozvání, dělaly nám společnost a užily si to (doufám) společně se mnou. A teď si pro změnu malou ochutnávku z letošního Designbloku společně s fotkami z naší dámské jízdy užijte vy, určitě jste se na ně už těšili.

Dobrou noc a na jaře nás doufáme bude víc!!! :-)



-----------------------------------------------------------


Zleva: Já, Sandra, Radanka, vpravo naproti mě Martina My One Way, Simča, Martina Bella Rose a Monika. Blonďatý sestřih nahoře patří Janičce a vedle Martiny s černým mikádem se seznamte s Iri :-).

14 komentářů

  1. ....a ještě lásku k sobě! :))) Páč to byla láska na první pohled, holky moje! :)) Zdravííííím! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě taky:) Bylo to super, moc děkuju a těším se na jaro.) A fotky expozic - to je jedna velká nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri děkuji a doufám, že příště budeš mít možnost zůstat déle ;-). Ríáda jsem Tě poznala!

      Vymazat
  3. PREKRASNE fotky Sarko! Nadherne barevne prechody, vse krasne ladici a fotky jsou plne atmosfery. Velky obdiv :) Den to musel byt skvely!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natalie moc děkuju, ale bylo málo světla, takže zrovna spokojená zrovna nejsem, takže lepší bylo vidět naživo :-). Krásný den!

      Vymazat
  4. Tahle setkání, když se teda povedou.-) nabijou energií a úžasně naladí na dlouho...tak ať vám to hezky ladí i příště:-) Jo, a moc vám to tam všem sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlíno, doufám, že bude i s Tebou! A moc děkujeme :-)

      Vymazat
  5. Tak teď nevím jestli se mi komentář odeslal, ale strašně ráda to znovu zopakuji. Moc vzpomínám na super setkání. A všem posílám pusu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni zopakovala jsi to už snad úplně všude, jsi zlato a děkuji za to i u mě. Taky posílám :-*

      Vymazat
  6. No závidím, no... Jak tu dámskou jízdu, tak to, že jste si všechno užily, Letos mi to prostě nevyšlo...
    Hezký den Šárko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko tohle bylo zatím na zkoušku, ale na jaře si doufám čas také uděláš ;-)

      Vymazat
  7. Krásný post a bylo to naprosto nejúžasnější...ani jsem nedoufala v tak skvělou partu! ;-) Těším se na jaře! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři zjistila jsem, že se to všechno ani do jednoho postu dát nedá, tak ještě bude pokračování na Nordicu a stejně... Bylo to skvělé a jsem ráda, že sji dorazila!!!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.