Blogerka roku / Blogger of the year

Než se ještě dostanu z hromady úkolů a vyšetřím čas na další focení, tak dnes vám musím ještě poděkovat za krásnou nominaci na Blogerku roku, což už je pro mě velkým oceněním a důkazem, že na mě myslíte a máte můj blog (snad) rádi. A protože pro interiérové blogy kategorie přímo není, najdete mě v příjemném Life.

Pokud mě budete chtít podpořit také svým hlasem (jednoduše zadáte jméno, e-mail a telefon - můžete totiž vyhrát současně vstupenku na finálový večer :-)), určitě budu moc ráda! Hlasovat můžete ZDE, kliknutím na banner v tomo článku nebo vpravo na blogu.

Předem moc děkuji a dokonce jsem se vám také po dvou letech konečně a nakonec děsně na rychlo, neplánovaně a amatérksy musela opět vyfotit ;-).

Takže dnes děkuji téměř osobně!
Vaše Šárka.


http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy/http-mamaisonblanche-blogspot-cz




7 komentářů

  1. Ahoj, díky za připomenutí. Můj hlas máš jednoznačně, právě jsem ho odeslala. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko zdravím a děkuju :-* Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Odhlasováno a držím palce. Jako Blogerka roku by ses mi fakt líbila!
    Hezký den Šárko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko Ty moje zlato :-* Obávám se, že na fashion blogerky fakt nemám, ale moc díky za podporu! Krásný podzim má milá

      Vymazat
  3. Milá šárko,
    moc zdravím hlásek odeslán držím palečky.
    Krásné podzimní dny máš u mě velký obdiv!
    Adéla

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.