Podzimní šatník / Autumn wardrobe

I když bych si moc přála ještě spoustu letních dní, už to asi tak horké nebude. Proto dávám dohromady podzimní wishlisty a chystám se uklidit do horních polic letní šaty a sandálky, ze kterých jako každou sezónu určitě opět nebude co sundat, znáte to. Protože se mi on-line nakupování na mango.com opravdu osvědčilo, můj wishlist bude z nové skvelé minimalistické podzimní kolekce. Minimálně kožené boty a kožešinový kabátek s šedým kloboukem musím ještě mít, jinak mi už bleskurychle dorazil balík s pár tričky a cardigany ještě z letních slev a hlavně s nádherným černým podzimním kabátem, který si kupuju už snad třetí sezónu, protože jsem stále nenašla ten pravý. Ale TADY konečně!

Hmm, začínám se podzim v odstínech šedi těšit, co vy?

PS: Moc díky za milé komentáře k mému "Walk in Closetu", rozhodně to doma ale nikomu neřeknu, radši. Bílá drátěné ramínka už bohužel vůbec nejsou, ale pokud byste ještě měli zájem, napište mi. A jestli vás bude více, ještě jednou objednám ;-).

Báječné září, ať je jakékoliv!





8 komentářů

  1. Já chci ramínka! A v podzimním wishlistu mám přesně tyhle chelsea boots :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou znovu v nabídce ;-). Jo, klasické kožené botičky se nikdy neztratí!!!

      Vymazat
  2. Krásný výběr :o). Moc se mi líbí kabelka a botky, musím jít omrknout stránky blíž ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso ještě se dají pořídit i skvělé kousky ve slevách. Pozor, návykové! :-)

      Vymazat
  3. =) letošní podzim se taky chystáme strávit v odstínech šedi v kombinaci s černou, sem tam nějaký barevný detail. A chelsea boots jsou podle mě základ každého podzimního šatníku ;). A ten clutch vypadá dokonale.
    Snad si ale ještě přese všechno užijeme aspoň chvíli babího léta..moc bych si ho přál..
    Michael

    http://www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přesně tohle můžu. I když už podobné botky mám, je to opravdu nadčasová klasika, která neomrzí ;-). Hezký víkend

      Vymazat
  4. Šári, právě přemýšlím nad doplněním podzimního šatníku, takže super tipy .-) a výběru černého i kožešinového šedého kabátu - tleskám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi z toho černého mám fakt radost, má nádherné detaily i skvělý matroš, snad pár sezón vydrží. Kožíšek už je radost navíc, tak uvidím eno ;-). Šťastné nákupy a mnoho pozdravů :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.