Podzim podle MMB / Autumn by MMB

Na letošní podzim se docela začínám těšit. Je plný úžasných trendů, které se mi moc líbí a mám vyhlídnutých samozřejmě několik nových doplňků a dekorací, které bych si přála, nebo splňují mou představu o dokonalém podzimu ve skandinávském stylu. A proto jsem si je opět dala všechny v mém Polyvore dohromady a třeba vás také isnpirují. Tady jsou:

1/ Mramor /1./2./3./
Jako textura a materiál se mi líbí stále. Obzvlášť ve své surové podobě - je to luxusní a nadčasová dekorace, ale takové povlečení s potiskem mramoru by se mi taky moc líbilo, i když už vybavená jsem.

2/ Kámen, beton a šedá barva /4./5./
Další inspirace přírodou s industriálním nádechem, která neomrzí. Navíc šedá navodí pocit klidu a skvěle se kombinuje s dalšími barvami. Šedé svícínky Concrete, které jsem nově objednala pro sebe i na MMB e-shop budou při douhých podzimních večerech velkým favoritem. A težce elegatní a stylový mlýnek na sůl a pepř od Menu mám dlouho na wishlistu do nové kuchyně a asi neodolám. Že by první letošní vánoční dárek pro mou drahou polovičku? :-)

3/ Pleteniny a kožešina /3./7./
Hřejivé kožešiny i plédy už doma mám, ale dlouho sháním třeba nějaký pletený nebo chlupatý polšářek, který by vypadal opravdu dobře - na podzim a zimu nejlépe interiér zútulní a zateplí...

4/ Minimalismus a geometrie /8./9./10./
Delší dobu si moc přeju také nějaký nadčasový kousek od By Lassen ze série Kubus. Je to čistá elegance, která se stylově výborně hodí k mému tray table od Hay. Vyhraje doufám svícen nebo miska, nebo obojí ;-). Z letošní podzimní kolekce Bloomingville jsem se naprosto zamilovala do úžasného odkládacího stolku Diamond Grey, který je ve stejném stylu. A vše by doplnily světla od Muuto ve stylu žárovky, které jsou designovou ikonou, ale hlavně jemným doplňkem, jenž by se vyjímal v naší dlouhé klenuté chodbě s opukovými výklenky a byly by společně krásným protikladem. Hmmmm....

4/ Černobílá kombinace /11./12./13./14./
Nadčasová, nesmrtelná, dokonalá a aktuální po celý rok. Snad letos dopadne moje vysněná mantra od Ylvy Scarp, kterou bych měla denně ráda na očích nad pracovním stolem. Začínám být s přicházejícím podzimem také závislá na kvalitním čaji, takže porcelánová konvice od Design Letters by se mi opravdu hodila a ráda bych vyzkoušela také sypaný bílý čaj od By Nord ve stylovém balení. A nový parfém Byredo - skandinávskou klasiku, ale to nejspíš budu muset napsat Ježíškovi a nejdříve vybrat tu správnou vůni.

5/ Měď /15./16./
Barva podzimu, spadaného listí, kousek tepla do domova v Nordic stylu zřejmě také nebude na pár drobnostech chybět ani u nás doma. Moc by se mi líbila třeba svíčka z H&M home nebo úložné košíky Simple od House Doctor, které nemají chybu!

6/ Zlatá /17./18./19./
Slunce do šedých sychravých dní, nová energie a glamour šmrnc má rozhodně zlatá, kterou miluji i na módních doplňcích a bižuterii. Vyhlídnuté na novou DIY nástěnků a moje plakáty a pohlednice mám třeba zlaté klipy od Hay a stále uvažuji, jestli ji přidat do interiéru ještě více...

A co vy, už víte, jak budete podzimně dekorovat? Snad se vám inspirace líbila (odkazy na všechny produkty naleznete pod koláží přes Polyvore) a mně doufám pomůže pustit se do další přeměny u nás doma a dalšího focení.

Zatím užívejte krásného babího léta, které doufám ještě vydrží!



4 komentáře

  1. Neskutečná telepatie, zrovna včera večer jsem si připravila na blog na příští týden hodně podobný článek. Ten mramorový tácek z HM Home jsem si teď koupila, teda jen tu malou mističku, tácek bohužel neměli :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi tak to je úžasný! A u nás přesně naopak, ségra mi přivezla ten větší a já chtěla ten menší, vyměníme? :-D

      Vymazat
  2. Moc povedená koláž, Šárko, nemůžu se vynadívat. Šedou miluju a líbí se mi, jak jste ji "okořenila" o ty měděné a zlaté tóny. Mramorové povlečení vypadá skvěle, u Vás by mu to slušelo a mně jste jím vnukla myšlenku místo světle šedého do naší ložnice pořídit právě tohle... díky, úžasná inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko děkuji. Moc se na to metalické koření těším. Povlečení už mám dost, ale tohle je fakt stylovka, tak uvidíme ;-). Mějte se moc fajn!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.