Moje nová kolekce / My new collection

Přiznám se, že mám opět období, kdy tak trochu víc nestíhám blogovat, uklízet, fotit, chodit k vám na návštěvu a odpovídat na vaše e-maily, což mě mrzí a budu se snažit napravit, ale hned se dozvíte proč. Pracovala jsem totiž na nové kolekci svých designových plakátů s názvem Marble - mramor. Ten, společně s dalšími povrchy, minimalistickou grafikou, různými geometrickými tvary a symboly tvoří tak trochu extravagantní sérii se skandinávským nádechem. Na MMB e-shopu tak naleznete nové pohlednice a designové plakáty ve třech rozměrech (ty jsem ještě nestačila vyfotit). Nově také na všech tiskovinách přibylo logo MMB s mým podpisem jako značka, která věřím, že rušit grafiku nebude a po vyprodání zásob již vytištěných plakátů a pohlednic z předešlých kolekcí přibude i na ně.

Malou ochutnávku přikládám, celou novou kolekci naleznete ZDE a jako obvykle bude jeden motiv volně ke stažení, ovšem ten si tentokrát vyberete VY! Napište mi do komentářů jeho název a ten, který bude mít nejvíce "hlasů" si brzy budete moci sami doma vytisknout z mého blogu ;-).

Tvoření nového byla pro mě opět velká radost. Doufám, že ji budete mít i vy, až vám některý nový motiv bude zdobit třeba nástěnku nad pracovním stolem...

Jsem zvědavá, jaký vyberete!
Papa


PS: Ještě mám pro vás jednu novinku, která přibude brzy na e-shop a je na jedné z fotek. Ale to zase příště...



20 komentářů

  1. Šári, ty jsou nádherné !!!!!!!!!!!!!!!!

    Můj favorit jsou "Domečky Concrete" ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou moc pěkné, ale ze všeho nejvíc motiv "star"

    OdpovědětVymazat
  3. moc podařené, líbili by se mi i ve větší variantě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní ^_^
    Hlasuji za Crosses bílá ;)
    Michael

    http://www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. mě se moc líbí všechny a všechny bych je brala domů. ale nejvíc mě uchvátil 'marble crosses' takže volím ten. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě jednoznačně domečky wood:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě tedy určitě Marble Crosses, Šári, děkuji za tvoji úžasnou práci. Krásný den, A.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nejvíc líbí domečky wood :) Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný večer.Opět nádherné, všechny.... Hlasuju pro domečky wood...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi všechny, ale nejvic asi Marble crosses

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šári, to je krása! Nejvíc se mi líbí crosses, diamond a ornament...všechny jsou moc povedené. Moc Tě zdravím, M.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je velká nádhera .... a kdybych měla vybírat, tak bych asi volila dřevěné domečky.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná kolekce!!! Za mě Domečky Marble...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, tak to se ani nedivím, že na nic dalšího nebyl čas ;o).
    Jinak za mě Crosses, Aztek a Ornament.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Šárko, jsou nádherné, jsi šikovná!!! Hlasuji pro Crosses. Mnoho pozdravů :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko, ahoj !
    Mně osobně se nejvíc líbí trojúhelníky, ale domečky jsou také moc krásné!
    Je to báječný všechno, obdivuji Tě !
    El.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný den, Šárko. Já jsem pro Crosses. Díky za možnost stáhnutí, ať vyhraje jakýkoliv motiv.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné jsou všechny, za mne jsou nej domečky Marble,ale musela jsem hooodne dlouho vybírat:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tezky vyber...jsou krasne vsechny...hlasujh ale pro domecky..

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.