Měděný trend / Copper trend

Barva podzimního slunce, spadaného listí, hořícího krbu - měděná prostě k podzimu patří! Proto jsem pro vás ještě vybrala 14 nejstylovějších top kousků, které váš domov trendy měděným přelivem zaručené rozzáří a pár nádherných fotek z mého Pinterestu, kde je vidět, že měděné stačí opravdu málo. Nebojte se ji kombinovat s bílou, černou, šedou, pudrově růžovou, mintovou i odstíny surového dřeva, obzvlášť na minimalistickém základu nádherně vynikne.

Užijte si to, podzimní deprese budou ty tam ;-).

Zatím zdravím!



11 komentářů

  1. Krásná inspirace.Poslední dobou se mi začíná měděná moc líbit.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko díky za zastavení se a krásný den!

      Vymazat
  2. Měď v interiéru vypadá zajímavě noblesně, mám ji ráda třeba vedle růžové...u nás doma by mi ale neseděla, tak jsem ji pustila alespoň do e-shopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlíno s růžovou je nádherná a e-shopu velmi sluší ;-). Pozdravy posílám

      Vymazat
  3. Ach ty Dixonovy lustry, to se tomu chlapovi prostě něco povedlo. Ale celá měděná inspirace je krásná. My máme doma měděný zatím jen květináč:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri to teda! Já kromě plechovek a tácu taky žádná sláva, takže budu muset přitvrdit :-D

      Vymazat
  4. Great, every single picture inspires me!
    Thank you for sharing and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, I´m happy that you like it! Have a nice day

      Vymazat
  5. ŠÁRINKO, PO DLOUHÉ DOBĚ U TEBE NA NÁVŠTĚVĚ.
    KRÁSNÉ KOUKÁNÍ JAKO VŽDY.
    MOC HEZKÁ INSPIRACE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND A CELÉ PODZIMNÍ OBDOBÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko moc Tě zdravím a děkuji, že jsi se zastavila i když to teď trošku zanedbávám. Ale moc mě to potěšilo ;-).
      Krásný podzim přeju a ještě jednou děkuji!

      Vymazat
  6. Akurát minule som v H&M Home sledoval nejaké maličkosti v medených odleskoch... Myslím, že by sa hodili aj do nášho bytu :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.