Insta novinky / Insta news

Protože teď moje fotky naleznete víc na instagramu než na blogu, přikládám malou ochutnávku z posledních dní. Pokračuju v mlsání smoothie konečně se skvělou nádobkou se slámkou od Nicolase Vahého, těším se na podzim s novým katalogem od Mango, nepřestávám se odměňovat za tréninky a ke svým plakátům jsem si pořídila jednu lahůdku od Playtype s nádhernými zlatými doplňky Hay, které mě čekají nově nadekorovat a vyfotit zase na blog. Až přijde ta správná tvořivá nálada...

Krásný víkend a budete-li chtít, zastavte se u mě na instagramu TADY.

Zdraví Šárka


2 komentáře

  1. Já tvoje fotky prostě miluju! A to tričko vypadá moc dobře, odkud je??? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi děkuju! Já teď ujířdím na Mangu a ještě nestálo moc myslím ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.