DIY měděné plechovky / DIY copper cans

Protože mi zbylo ještě trošku měděného spreje, použila jsem jej na staré plechovky. Nápad nikterak nový, provedení ne zrovna dokonalé, ale staly se příjemným barevným oživením s podzimním nádechem i novou industriální dekorací za pár korun, a já mám z nich radost. A protože dnes venku krásně svítilo sluníčko a já jsem si připravovala místo pro zítřejší focení na Nordic Day blog, společně s novým transparentním tácem Square od House Doctor (který jsem si pořídila na Tray table) jsem vám je s velmi minimalistickým stylingem vyfotila...

Plechovky využiju zřejmě na malé sukulenty nebo tužky na můj pracovní stůl, ty od Design Letters v nich vypadají prostě božsky.

Nebojte se spreje a zkuste to také, návod z loňského podzimu, kde jsem přesprejovala bazarový plechový tác naleznete ZDE.

A ať nám slunečný podzim vydrží!



12 komentářů

  1. Šári, přímo podzimní deko a k tomu za pár kaček:)) Se zvolenou barvou je to extra podzimní! Krásný podzim. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      moc Tě zdravím! letos tomu podzimu u nás doma zřejmě moc nedám, tak ta měděná barva bude opravdu hlavní téma ;-). Moc díky a měj se krásně!

      Vymazat
  2. Šárko, plechovky vypadají skvěle. Pořídila jsem si letos měděnou mističku a moc mě překvapilo, jak rozzářila celý pokoj. Na měděné věci jsem nikdy nebyla, ale pomalu jim přicházím na chuť. Asi zkusím i tvůj nápad se sprejem. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani souhlasím a dokážu si to představit! Já moc díky za pochvalu ;-)

      Vymazat
  3. Šári, vypadá to úžasně !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. A s tím tácem to je malina ;) Akorát jsem zjistila že ta měděná barva se hodí nejvíc k monochromatickém stylu. A s těmi pár barvičkami u nás doma mi to nesedí :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, je to fakt, v telém interiéru by se asi trošku ztratila a pro nás monochromatiky je to pak děsnej vodvaz :-D!

      Vymazat
  5. Jednoduché a skvěle vypadající =), paráda! A průhledné tácy jsou perfektní designová záležitost, taky máme jeden, jen v kávovém odstínu ^_^
    Krásný víkend přeji, mám být lehké babí léto ;)
    Michael
    http://www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou na akrylových tácech a pořadačích ulítávám, mohla bych je mít všude :-). Moc díky a také si užijte babí léto, doufám, že vydrží minimálně jako loni do října ;-)

      Vymazat
  6. Šárko, ta barva je překrásná! Líbí se mi, že je taková tlumenější. Působí vážně luxusně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko opravdu je to měděná studená, docela mě to překvapilo, ale já jsem naprosto spokojená, děkuju :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.