Typografická ložnice / Typography bedroom

Tak mám povlečeno! Neodolala jsem a nakonec místo černobílého povlečení od By Nord se stromem vyhrálo také díky letním výprodejům povlečení s typografií Arne Jacobsena od Design Letters. Opět jsem musela koupit i jiný rozměr polštářů. Nechápu, že se na tom severu nedohodnou na jediném :-). Musím přiznat, že je to trochu odvaz. Povlečení je hodně kontrastní a výrazné, takže jednoznačně ústřední prvek ložnice. Ale tak to má být, další doplňky již nejsou třeba a změna je dokonalá. Jen pár drobností na zútulnění - pohlednice z kolekce Love, designová ruka od Bloomingville, sloužící tentokrát jako stojan na šperky, a můj oblíbený balzám na ruce Anise & Patchouli. Nic jiného se nám vlastně už ani do naší mini ložnice nevejde...

Pár rychlých fotek s dlouhou úpravou v Photoshopu (málo světla na "mojí" straně) přikládám.
A jdu fotit šatník, fakt! :-)



22 komentářů

  1. Šári, vypadá to nádherně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Povlečení vypadá báječně, je nepřehlédnutelné a úžasné! Nádhera :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso opravdu je, trošku divočina, ale paráda ;-)

      Vymazat
  3. Tak jsem si říkala, že písmenka na povlečení mě zas tolik neberou, ale hned u první fotky mi spadla brada... Vypadá to fantasticky, skvěle sladěno, téměř nemám slov, jen zírám ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko už bych s těmi písmenky měla přestat. To dělá ten kontrast, je opravdu neuvěřitelně výrazné a možná jen pro odvážné, dděkuju :-).

      Vymazat
  4. Já písmenková nejsem, ale tohle se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka, krásne návliečky. Naozaj krásny výraný prvok v spálni. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anndrejko povlečení udělá opravdu hodně, děkuju .-*

      Vymazat
  6. Šárko, super!! Povlečení mám koupené a schované pro syna do nového pokojíčku...Jak tak koukám, byl to výborný nápad mu ho pořídit...Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, bude to báječný doplněk!

      Vymazat
  7. Povlečení vypadá úžasně.Hezký den Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko jsem ráda, že nejsem sama, koho okouzlilo :-)

      Vymazat
  8. také jsem koupila do dětského ( nového ) pokoje a podobně jako u Lenky K. mám zatím schované, ale vypadá fakt krásně a ta stylová krabička, ve které je to zabaleno rozhodně také nepůjde do sběru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie přesně tu jsem také vystavila :-). I pro dětičky je úžasné, navíc se špetkou barev!

      Vymazat
  9. Skvele to vypada, ten skandinavsky feeling je dokonaly!!!
    My ted uvazujeme, ze trochu rozbijeme tu bilo-sedou (s drevenou podlahou) a nastehujeme si do loznice soby =D -> http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10229993/

    http://onthatleaf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, máte body za odvahu a barvy, úžasný! :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.