Můj Walk in closet

Pokaždé, když se ráno už druhým rokem probudím, první, co vidím je můj neuvěřitelně trendy "Walk in closet", o který jsem vlastně vůbec nikdy nestála. Je to totiž naše obrovská vestavěná skříň přes celou stěnu bez nedodělaných dveří, vnitřních systémů a ukrytých dveří do koupelny, ve které je vidět úplně všechno, co zrovna vidět nepotřebujete, neskutečně se do ní práší a dole se navíc skvěle usazují psí chlupy. Takže si zřejmě dokážete představit, jak celá místnost neustále působí neuklizeně a já jsem z toho na nervy. Opravdu už nikdy více, maximálně na parádu pro pár top kousků. Ale ještě to musím vydržet, protože na dodělávky stále není samozřejmě čas. Tak jsem se snažila zútulnit a uspořádat si alespoň tu "svou půlku", jak jen nejlépe to šlo.

Jak už jsem psala, začala jsem bílými drátěnými ramínky, která krásně celou masu odlehčila, oblečení opticky sjednotila a opravdu mi ušetřila polovinu místa na nové kousky! V horních patrech mám ve velkých plastových Ikea krabicích s víkem uloženo sezónní oblečení, aby se na ně neprášilo. Protože mě nebaví skládat a můj drahý stále ještě neobjednal ani ten p... kalhotovník, mám kalhoty i sukně také na ramínkách. Do spodní části jsem dala už opravdu jen pár věcí, které často používám, takže zbylo místo na kabelky, nové botičky (Baťa ve slevách opět překvapil) a i na stylový plátěný koš na prádlo od House Doctor, ve které mám různé plédy a polštářky včetně Cross deky od Pii Wallén a chlupatého sedáku z islandské ovce. Ještě mi nedalo nevystavit pár zbytečností, jako třeba krásné krabice od Design Letters povlečení nebo papírovou bílou tašku, než tenhle prostor zaplní zásuvky na prádlo a já se budu moci dívat do zrcadla přímo na dveřích od skříně jakmile vyjdu z té nové koupelny hned vedle. A vlastně ani žádnou vestavěnou skříň neuvidím, protože mezí ní a mnou (naší postelí) bude nová příčka. Už aby to bylo...

Ramínka stále můžete zakoupit na e-shopu TADY a doufám, že jsem vás od té vaší vysněné otevřené šatny zase až tak moc neodradila :-).

Mějte se!


27 komentářů

  1. Ty bláááho! Šatníkové nebe! Obdivuju, že ti stačí tak málo barev a všechno tak úžasně ladí k sobě. To musí být ráno šup šup a jde se... :D A ty jehly. Proč já všechny podpatky hned odřu?? Gratuluju k tak krásné šatně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani právě, že vůbec, všechno vzůru nohama. Barvy jsou schované vpravo i když jich opravdu není moc a botky ještě nenošené, tím to bude! :-D A stejně i přes mé basic kousky všechno děsně řeším a poslední dobou nadčasovost a kvalitu ze všeho nejvíc. Takže stále je co měnit, že? ;-) Měj se a dík za milou návštěvu!

      Vymazat
  2. Mela jsem vzit i tu cernou variantu od Piii :)) uzasne Sari. Vsechno nadherne sladeno az se cloveku hlava toci :)

    Pusinky na obe licka za tak skvely koutek. Manzel nemusi spechat s dodelavkou... opravdu ne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét šedá je taky krásná, plánuju ji velkou ;-). A děkuju, to je moje nemoc :-D!

      Tobě brzké uzdravení

      Vymazat
  3. :) ne všechny věci jsou hold praktické :-D. A měla bych to stejně, já měla nervy zas u knihovny...tu sem přeskládávala možná tak 50x :-D. Ty ramínka jsou zajímavý...neklouže z toho oblečení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti i když slovo praktické se mi příčí, tady ustupuju i já. O knihovně radši nemluvím, tak do budoucna bude alespoň prosklený kus na míru doufám. Z ramínek nic neklouže, mám na nich i oversized věci, cardigany, kalhoty nebo věci z polysesteru a rány mě nebudí ;-). A děkuju!

      Vymazat
  4. Vypadá to naprosto úžasně, hlavně ty bílá ramínka. Asi si dám k Vánocům bílou skříň s bílými ramínky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo děkuju. Korpus není úplně bílý, protože bílé lamino údajně působí lacině a ušmudlaně, haha. A čeká na světle šedé dveře, dlouuuhooo. Ale pořid, bude to nádhera!

      Vymazat
  5. Šari máš úžasně uspořádaný šatník.Ramínka jsou zajímavé a máš to hezky sladěné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo moc děkuji, alespoň malá improvizace, než bude hotovo ;-)

      Vymazat
  6. waw, tak takovou skříň bych si dala taky líbit .... Šári, vypadá to naprosto úžasně, všechno krásně sladěné .... mám taky otevřenou skříňovou stěnu, naštěstí je schovaná v šatně, tak mi pohled na barevně nesourodé kousky nevadí .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko dkuju, kdyby byl prostor na samostatnou šatnu, taky beru, ale takhle se těším, až opravdu dveře zavřu ;-)

      Vymazat
  7. No tak já bych svoji skříň nevyfotila ani za zlatý prase :-) I když chápu, že se fotí to, co je pěkné ukazovat, ale já ji mám tak chaotickou, že lepší nemluvit. Poslední dobou oblékám čím dál raději barvy, ale černé a bílé kousky samozřejmě nechybí. Ovšem černobílých mám podstatně méně než ty. A hlavně se dělím o skříň s panem manželem, takže mám některé kousky na ramínkách i po dvou :-( Snad se někdy dočkám takového krásného šatního prostoru jako máš ty, Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro pěkně dlouho jsem se k tomu odhodlávala, navíc půlku mého drahého taky nemůžu a tu svou jsem opravdu musela dát do pořádku :-D. Já si barvy kupuju hlavně kvůli mojí rodině, většinou pak mám problém je nosit. Vystačím si totiž s barevnými doplňky. Ať se nám to brzy splní!

      Vymazat
  8. Páni, tak to je vážně nádhera! Tleskám za přehlednost, uspořádanost a celkové sladění, vážně to vypadá báječně! A že to není úplně praktické? Na to se vykašli, vypadá to božsky ;o)

    OdpovědětVymazat
  9. Šárka neprídeš aj k nám mi takto krásne povešať veci na ramienka. Bože to je taká krása. Presne ako hovorí Barborka, ani môj chaos nie je publikovateľný. Usporiadaný ako u Teba to by bola iná káva. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta místospořící ramínka si musím pořídit, už mi dochází prostor na větvi!

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, nezoufejte. Naše jediná skříň od přestěhování taky čeká už půl roku na dveře a na neštěstí to v ní nevypadá ani za mák jako v té Vaší. Donutit manžela, aby takhle úhledně spolupracoval, tak bych jí ani dveře nedávala. Moc krásné to máte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko to jsem ráda, že nejsem sama :-D. Díky moc, doufám, že se na obou stranách brzy situace změní ;-) A zdravím!

      Vymazat
  12. No, kdyz uz jsou ty veci tak pekne ted serazene a uklizene, staci u toho zkusit zustat a pak to vsechno pujde samo, fakt ;). Taky jsme zpocatku zapasili s tim, jak zkombinovat barvy svrsku na stendrech, aby to nevypadalo kazda ves jinej pes, clovek to za chvili dostane do oka a pak uz to dela automaticky =). Drzim palce =)

    http://onthatleaf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. I absolutely love it! I hope you will share them on Stylizimo.com for inspiration as well :)

    xx
    Nina

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko krása, krása... musím uznat, že walkin closet je věc praktická, ale zase svádí k tomu do té místnosti přidávat a přidávat kde co odložené.Ty tvé barvičky jsou přesně podle mého gusta!!! A malá ramínka jsou taky určitě velké plus.Jo a moc moc se mi líbí ty botky, jen škoda, že bych teď oprovdu neunosila :-))).

    OdpovědětVymazat
  15. To je krása! Bílá ramínka vypadají moc hezky, takový velký šatník bych si taky přála! Mám jen jednu menší skříň a komodu, obě naplněné k prasknutí :)) evey

    OdpovědětVymazat
  16. ach, to je tak krásný! ty věci i ty fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda a krása Šárko. Tyhle barvy jsou i mé nej, a nejen na oblečení. Pro mě znamenají klid, čistotu, vyrovnanost. Fakt na mě moc působí :o)
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  18. No mne se to teda otevrene mooooooc libi! Vypada to, ze mas par fakt dokonalych kousku - krivak a boty hned na prvni pohled. Chapu, ze to chces mit uzavrene, ale takhle to proste vypada bozsky!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.