Insta novinky

Dnes slaví můj nejdražší narozeniny a já 800 fanošků na instagramu. Děkuji moc všem, kteří se přidali ke mně nebo začali s IG také! Třeba Mode de Boulangerie, Lucie Living a Mit liv er Smukt - je vidět, že to holky chytlo také a nemůžou přestat, takže zvu vás k nim i opět ke mně SEM.

A co mám nového? Povlečení od Design Letters, které nakonec vyhrálo a dnes jej snad převléknu / mega plážové osušky od By Nord ze slev, už jsem s nimi i několikrát vyrazila k vodě / bílé matné nehty, pro změnu :-) / The Paper Bag, jenž dnes chci také zabydlet / semišové podzimní botičky od Bati opět ze slev a tak dále...

Jinak s tréninkem nepolevuji a už jsou vidět první výsledky, o kterých vám brzy asi připravím článek jako malou motivaci. Opravdu to jde, i když se občas sladce odměním.

Krásný pátek moji milí včetně víkendu a stay tuned!

XOXO


7 komentářů

  1. Moc zdravím a opět hltám každé foto. Botky jsou super! A moc fandím se cvičením. Také jsem se v květnu pustila do hubnutí a formování postavy a dnes jsem o 14 Kg lehčí a zadek mám konečně do S velikosti :-) , přeji pěkné dny a držím pěsti ať dosáhnete cíle, odměna je pocit který nic nepřekoná Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko též zdravím a děkuju moc! Gratuluji k úspěchu, opravdu to jde, já mám tohle za sebou 4 roky zpátky a teď bych ráda vydržela, udržela a více se hýbala. Krásný srpen :-*

      Vymazat
  2. Instagram je super, sleduji už dlouho :))
    Účet jsem si založila nedávno, telefon s androidem má jen přítel, já mám stařičkou Nokii, tak bych chtěla přidávat fotky z počítače, ale nějak se mi nedaří najít ten správný program...můžu se zeptat, jak to děláte vy? Děkuji! :)) evey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evey něco fotím na mobil a upravuji jednoduše přímo v něm, jinak nahrávám z pc po úpravě v Photoshopu. Což je časově mnohem náročnější, ale rozdíl je hold rozdíl ;-). Krásný den!

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď, já spíš myslela, jakým způsobem nahrát fotky z pc na instagram, ale už jsem přišla na to, že je jde nahrát z pc do mobilu a potom na instagram, jinak se mi to nedaří...:)) no a Photoshop používám taky, je to opravdu rozdíl :)) hezký den!

      Vymazat
  3. Ta plážová fotka na mě působí báječným dojmem. Hned bych se natáhla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Péťo a doufám, že se nám ještě brzy poštěstí znovu ;-). Pozdravy posílám

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.