DIY Měděná drátěná ramínka

Nová kovová ramínka už mám doma a visí mi na nich všechno mé oblečení. Jsou v bílé barvě a jsem z nich opravdu nadšená, protože oproti dřevěným jsem ušetřila více než polovinu místa a můj šatník teď působí jemně a vzdušně. A na tílka se špagetovými ramínky jsou ideální. Ano, stále vám dlužím fotky...

Zkusila jsem je i nastříkat měděným vysocelesklým sprejem a takhle to dopadlo. Dokonalé to není, ale prostě handmade :-). V obou variantách je najdete na MMB e-shopu - v bílé variantě v setu po 10ti kusech ZDE nebo v měděné v limitovaném množství TADY. Jinak se na bílých můžete dál vyřádit jakkoliv sami.

Možná vyzkouším ještě zlatou a nejen na ramínka. Co vede u vás, měď nebo zlato?
Já stále nemůžu vybrat svého favorita!

Hezkou středu všem.


14 komentářů

  1. Tak už jsou na světě, paráda =). Mohu se zeptat, jakou barvu jsi použila?
    Děkuji a krásný den ^_^

    http://onthatleaf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli Dupli-color Aerosol Art - cena i spotřeba šílená, ale barva nádherná!
      Taky fajn den ;-)

      Vymazat
  2. Měď nebo zlato...měď nebo zlato? Nejsme my blíženci??? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, to je pecka! Jdu objednávat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuju, mám z nich fakt radost ;-)

      Vymazat
  4. Šári, ty jsou úúúúúžasné !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki takový drobnost a co nadělá radosti :-D

      Vymazat
  5. Mám ich doma desiatky, ale nikdy ma nenapadlo ich nejako ďalej upraviť a použiť na vešanie. Skôr ich používam na vytvarovanie základov na venčeky alebo srdiečka a pod. Je to fantastický nápad. Šárka, kam na to chodíš? Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají perfektně a nalákala jsi mě hlavně na to uspořené místo v šatníku ve kterém je normálně místa málo... A za mě určitě zlatá ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem hned jeden set bílých objednala, sice mi na nich oblečení viset nebude, ale budou krásná v naší nové chodbě jen tak na věšáku jako dekorace. Takže díky moc, těším se na ně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Šári, to jsi mi udělala radost! Už jsem nad tím taky kolikrát přemýšlela, chtěla jsem měděnou zkusit aspoň na jednom, na časopis, šátky apod. Ale ráda si udělám pořádek i ve skříni, teď když vím, kde můžu objednat, super! Pa a fajn dny, M.
    PS: zlatou miluju, ale měděná teď ve mě zas převládá...nedá se to asi vyřešit na "jednou pro vždy" :D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.