Černobílý koutek No. 08

Opět změna plánu. Místo dopoledního úklidu a úplně jiného focení jsem začala přerovnávat koutek pod oknem. A dopadlo to tak, že jsem v srpnu vytáhla kožešinu, vánoční led světýlka, našla odvahu konečně rozdělat vonný difuzér od Compagnie de Provence a došlo mi, že bych neměla krásné knížky a bujně kvetoucí orchideje schovávat v knihovně nebo za oknem, když můžou být hezky vidět a dělat mi tak větší radost. Takže opět pravidlo, že nejlepší věci vznikají spontánně se potvrdilo a asi to tak má být...

Ale opět proč ne, přeci nebudu schovávat úžasný sedák z kůže od Bloomingville do pracovny z letních slev, až na zimu. Teď se na něj můžu pod oknem posadit, na parapet položit hrnek s čajem a Vogue Models si vzít k tomu do ruky. Léto připomínají snad alespoň porcelánové bílé kaktusy od Madam Stoltz, do kterých jsem se zamilovala ještě v katalogu. Z letních slev mám i levandulový prostorový parfém od C de P a další akrylový kousek k tomuhle boxu (zase příště). Mám ho moc ráda, slouží jako taková malá vitrína, do které se nepráší. A prázdné místo na stěně jsem opět vyplnila mým černým nekonečným kalendářem už s novým logem, který je opět skladem na e-shopu.

Protože je venku nádherně a další post na blog mám pro sebe i pro vás splněný, asi kašlu na úklid a jedu se koupat!

Krásný víkend moji milí!


8 komentářů

  1. Šárko, úžasný koutek a krásné fotky! Kožešinu ani světýlka bych taky neschovávala;) Krásný víkend i tobě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru moc děkuji, od takové šikulky jsem poctěna :-). A souhlasím!

      Vymazat
  2. Šárko, opravdu obdivuji jak umíš vše dokonale sladit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro jestli dokonale si jistá nejsem, ale strašně mě to baví a děkuju :-*

      Vymazat
  3. Krásně nafoceno :) Kalendář si možná letos pořídím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, je jedno jestli letos nebo za rok :-D

      Vymazat
  4. Opět krásné jako vždy! Mohla bych se kochat donekonečna... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný koutek, líbí se mi! :))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.