Zima se blíží

Dobře, moc se dívám na seriály a léto mě opravdu baví. Ale když vám na přelomu prázdnin přijde do schránky nový katalog s krásnou vánoční kolekcí od Madam Stoltz, konečně ulovíte ve výprodejích vysněnou Cross deku od Pii Wallén a dostanete chuť na váš oblíbený Pukka čaj s čokoládovými lanýžky Nicolase Vahého, nedá se nic dělat a vše alespoň na chvilku může být vzůru nohama. Nezbyde vám jednoduše nic jiného, než si vše krásně vychutnat a klidně se na chvilku na sedačku do deky zachumlat. Doma máme příjemně, takže proč ne? :-)

Nová Madam je plná mědi, zlata, mramoru, geometrie i insirace z přírody. Letošní Vánoce budu mít opravdu velké dilema, na jaký styl se vrhnu.

Už taky plánujete? Já z lehka. Raději si užijte nadcházející srpen plnými doušky!
A katalog Autumn/Christmas 2014 můžete proslistovat ZDE.


17 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Já, to jsem nechtěla! :-D Ale musím říct, že jsem ráda, že už nemusím vybírat ve 30 stupních vánoční kolekci a navrhovat péefka. Kéž nám teplo vydrží jako loni, alespoň do konce října ;-)

      Vymazat
  2. Milá Šárko, Tvoje fotky jsou úžasné, Tvůj styl miluji! Nemůžu se už dočkat, až v novém domě budu zařizovat a určitě bude všechno s převahou bílé s přírodními tóny dřeva, sem tam šedá a bílá a barvičky na doladění podle nálady. Přeji krásné dny, Veronika. :)
    PS: Černá Cross blanket je nej, šetřím na ni. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...chtěla jsem říct sem tam šedá a černá... ;)

      Vymazat
    2. Veroniko děkuju moc, stále se je snažím zlepšovat, docela se v tom ale plácám :-). Veroniko já se těším, až to bude a šetřím na šedou velkou ;-). Krásný den!

      Vymazat
  3. Deka je nádherná a presne ako hovoríš Šárka, len tak sa do nej zachumlat. Je to môj sen, zatiaľ nesplnený. Dnes som práve dostala balíček z Nordic day. Teším sa šáločkám z výpredaja. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko určitě se zajdu podívat a palce držím, ať je to co nejdříve :-).

      Vymazat
  4. No já jsem to zaspala a deka byla fuč. Tak teď si jen počkat na další akcičky :D. Popravdě já se těším už na chladnější počasí nejlépe tak 22C. Teď v té prádelně sotva dýchám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti včera by opravdu hrozně, ale přesto doufám, že nám ještě to pravé léto chvilku vydží. Zima pak bude dlouhá i když si ji pak budeme užívat s Pia dekou :-D!

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko, ta deka je tak krááásná! Ve slevách byla jen ta prťavá, třeba tam někdy dají i velkou. Každopádně jsem se přeorientovala z šedé na černou :) papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, šedou bych si moc přála velkou, tahle je jen malá. Pokud ve slevách nebude, snad to půjde snáze zas alespoň s nějakou akcí ;-)

      Vymazat
  6. Deku jsem si také pořídila, jako dekorace na Eamesce je dokonalá. A dnes mi došel bílý tray table od Hay, který jsem objednala z vašeho odkazu. Jsem nadšená a tímto vám moc děkuju!. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo je, tak to je skvělé, že už máte stolek doma, je úžasný, že? A moc se přimlouvám za druhý blog o bydlení, vždy si to jen představuju, jak úžasně to u Vás musí vypadat :-)!

      Vymazat
  7. Deka je nádherná! A ten katalog... Projíždím ho asi potřetí a nemůžu se nabažit... Fajn, začínám taky plánovat Vánoce :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso kolekce snad spatřují světlo světa čím dál dřív. Ale co, k deštivému počasí se to hodí, že? :-)

      Vymazat
  8. Ahoj Šári, tak to je perfektní, vše dohromady - oáza. Jdu se hned k Madam pokochat a Tobě přeju dostatek takových pohodových chvil ;). Pa, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky moc a kochej se, kochej :-D!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.