Stojany a ramínka na oblečení

U nás je vše díky rekonstrukci opět vzhůru nohama, tak zatím spíš sbírám inspiraci, než se pustím do nějaké letní proměny našeho bydlení. Co bych ale chtěla v nejbližší době vyřešit, je systém ukládání mého oblečení. Moc se mi líbí návrat šatních stojanů, díky kterým se dá prostor odlehčit a vystavit si můžete třeba jen top kousky a použít jej i zároveň jako stylovou dekoraci. Čím jednodušší, tím lepší a ramínka taktéž. Právě ty u mě zabírají nejvíce místa a nevypadají zrovna esteticky (půlka hnědých, půlka bílých - už se mi nechtějí dál natírat). Proto hlavně začnu od nich. Po dlouhém hledání se mi podařilo objednat opravdu netradiční, ale hlavně jemná bílá drátěná ramínka ve stylu Hay (viz měděná v koláži). Určitě mi jich ještě spousta zbyde, takže je přidám na e-shop i pro vás ;-).

Pár inspiračních fotek nej šatních stojanů je z mého Pinterestu. Jak vidíte, jde to vyřešit i originálně a svépomocí - třeba zavěšenou krásnou rustikální větví! A všechna ramínka, stojany na oblečení nebo netradiční věšáky (kterým může být i dřevěný žebřík) jsem dala dohromady v koláži. Můžete je koupit za pár korun v Ikea, industriálně na Nordic Day nebo se špičkovým designem u Hay.

Co vy, jak se vám tenhle trend líbí a máte doma také něco podobného?
Užívejte prázdnin a brzy snad paa s novými fotkami od nás...



14 komentářů

  1. Ahoj Šári, minulý týden jsem to takhle přesně vyřešila i já včetně sametových ramínek:)) A nemůžu si to vynachválit! Viz post na blogu:) Hezké "prázdniny" Pá L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Luci, tak jestli se mi tz Tvé mega fotky podaří načíst dřív, než mi spadne internet, určitě moc ráda kouknu. Paráda, díky za tip!

      Vymazat
  2. Moc se mi to líbí, ale bála bych se prachu. Nejspíš bych to použila místo němého sluhy na takovéto týdenní odkládání než půjde do pračky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti souhlasím, nebo jen na pár výstavních kousků, u nás se teda práší neskutečně :-(

      Vymazat
  3. Ahoj, ja uz mam dlhsi cas vybraty z Ikea, ale keby bolo viac peniazkov, zvitazil by z Hay....len ked sa mi v spalni vyriesi priestor, lebo zatial je tam detska postielka s prezliekacim boxom, tak to hned tam supnem...uz sa tesim :)
    Pekny den...pa
    Lucka
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, od Hay je samozřejmě top, jen se na ten krátký skoro nic nevejde. Tak až bue hotovo, dej vědět! ;-) Měj se krásně

      Vymazat
  4. Ahoj Šári, stojany na ramínka jsou nějak v módě. Líbí se mi fotky, které jsi vybrala. Jednak je to velmi praktická záležitost a zároveň skvělá dekorace. Bohužel se nám doma docela práší, i když máme za domem les a bydlíme ve třetím patře, a tak by to u nás asi neprošlo :-/ Ale budu se kochat tady. Hezký den, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, určitě! U nás je to to samé a sama nechtěně jeden walk-in closet mám a zaprášené mám i oblečení :-(. líbí se mi to moc, ale už jen jako cíleně designovou záležitost ;-)

      Vymazat
  5. Taky jsem zrovna ve fázi, kdy mix ramínek měním za stejné kousky. Miluji to, jak skříň sjednotí a není to "každý pes, jiná ves" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro vyměnila jsem dřevěná za drátěná a přesně, jsem nadšená vzhledem a hlavně místem!!! Krásný den

      Vymazat
  6. Štendry u nás doma hrají prim, dá se s tím neskutečně vyhrát, měnit barvy, uspořádání atd. Je to dokonalý designový doplněk bytu, který má ideálně bílé stěny a není přeplácaný. Takže palec nahoru a nebát se toho =)
    PS: Ramínek máme taky několik druhů, ale od každého právě tolik, že jimi zaplníme štendr, takže pak je měníme podle nálady (a ostatní použijeme na věci ve skříni..)

    http://onthatleaf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slovo si musím zapamatovat :-). Přesně tak, návrat alá studentského pokoje! Rozložení ramínek je u vás ideální a u nás už konenčě taky.
      Díky za zastavení se!

      Vymazat
  7. Já si jeden pořídila původně do verandy, pak se nějak vlekla její rekonstrukce, tak jsem ho provizorně dala do ložnice, a myslím, že už tam zůstane ;-) Jen mám teda dilema s ramínkama, ale asi vyhraje klasika dřevo, ty drátěný jsou tak letní šatky a ani ty černý plastový z Ikea toho moc neudrží ... teda myslím třeba kabát, bundu,...

    OdpovědětVymazat
  8. neviem,či tento blog funguje .. ale chcem sa spýtať..veľmi ma zaujal obrázok jedného stojana ale netuším kde ho zohnať ... možem vedieť odkiaľ je ? :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.