Ruka, diamanty a lampa

Vůbec nevím, kde dnes začít, mám toho hodně. Novou  dekoraci - dřevěnou ruku, kterou jsem si dlouho přála teď už hlavně k první bílé designové ruce od Bloomingville, protože tvoří společně krásný kontrast. Miluju bílou keramiku a porcelán, nechá totiž jemně vyniknout různým tvarům, dá se zkombinovat s barvami a moderní pojetí se hodí i do starého interiéru a naopak. Tahle nádherná keramická mísa Mat White byla rovněž mým dlouhým favoritem. A i když pro ni teď nemám tolik využití, jednou bude vypadat fantasticky se zelenými jablky na velkém jídelním stole ze surového dřeva...

Trochu jsem opět přemístila plakáty, je to skvělá změna interiéru, navíc mně hodně blízká. Ikea regál jako další provizorní kousek položený nově na délku čeká zatím na zabydlení a hlavně kolečka, jenže zatím nejsou lidi.

Teď k betonovým diamantům - další nové stylové DIY betonové dekoraci, ze které jsem absolutně nadšená od prvního momentu, kdy jsem ji uviděla na Jany blogu TADY. A slíbila mi, že vyrobí také pro vás, když budete mít zájem. Takže pokud se vám líbí, nakoukněte.

A nakonec nová záložka mého blogu s názvem OUTLET, kterou jsem také plánovala neskutečně dlouho. Bude v ní vždy nějaký už nepotřebný kousek, který se mi doma válí příliš dlouho, ale vám by třeba mohl ještě udělat za pár korun radost. Dnes jsem přidala tuhle lampu od Madam Stoltz, na kterou už doma smutně koukám dlouhou dobu. Bohužel má naříznutý kabel a nejsem schopna jej opravit, proto ji nabízím do šikovných rukou za symbolickou částku. Jinak nádherná a nepoužívaná, více ZDE.

Pokud máte stejné problémy, přidejte si na blog OUTLET taky! :-)
Užijte si fotky a mějte se krásně.


PS: Definitivně jsem opustila formát jpg a nahradila jej png a fotky se po nahrání do bloggeru přestaly nehezky ztmavovat. Pokud také netušíte, co s tím, doporučuji alespoň tuhle malu vychytávku.


11 komentářů

  1. Tak po téhle míse už nějakou dobu taky koukám, ale vždycky se najde něco potřebnějšího, třeba nový filtr na objektiv :-) Outlet je super nápad, ráda budu nakukovat. A png formát u některých fotek musím taky používat, dělá mi to stejné a netuším proč. Moc pěkný koutek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro to znám, proto jsem počkala alespoň na letní slevy ;-). A děkuju moc!

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, dnes od rána přemýšlím na nějakým mini-bazarem kam vložím vyřazené nábytky a doplňky a teď čtu tenhle post, asi telepatie :) Hezký moc, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, asi dlouhodobá! :-D Těším se, až zas začneš blogovat a jsem ráda, že se líbí. Pa

      Vymazat
  3. výborný nápad s "bazárom"....tiež som tak premýšľala, ale momentálne som to vyriešila inak...
    a vďaka za "reklamu"....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani taky děkuju, pořád jsem přemýšlela nad tím názvem a nakonec jsem místo bazaru zvolila outlet, jestli lépe netuším, ale garážový výprodej nejen doplňků by se mi hodil často :-).

      Vymazat
  4. Ta mísa je famózní ach krása....:) Ta lampa by se mi hodila, ale jelikož už jich mám doma dost na právě takovou opravu, manžel by mi dal :-D chichi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti hlavně, že se k tomu vůbec dostane, já jsem tomu mému právě přestala věřit :-D. Nedá se nic dělat, snad poslouží jinde ;-).

      Vymazat
  5. Šári, ty ruce jsou úžasné, stejně jako mísa ..... krásné fotky .....Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky skvělý fotky! I na Instagramu se pokochám.

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky a diamanty taky. Moc díky za typ s fotkami ;)! M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.