Odměny za trénink

Dnes trošku z jiného soudku, i když u černobílé kombinace stále zůstaneme. Mám totiž velkou radost ze svého nového koníčka, na kterého jsem si udělala po letech čas a rozhodla se jej aktivně zapojit do svého života a s vámi se o něj také podělit. Abych se vždy do něčeho nového mohla ponořit, musím se tomu prostě věnovat naplno. A protože můj největší koníček je už mým povoláním, pohyb, který mi tak dlouho chyběl se prostě musel stát novým.

Přiznám se, že jsem s pohybem měla celý život problém. Vždycky jsem raději chodila na výtvarku než do tělocvičny. Vyzkoušela jsem toho hodně, ale nikdy mě nic nebavilo a u ničeho jsem nevydržela. Ale nikdy není pozdě začít, a tak jsem po půl roce rozhodování se vyzkoušela poslední možnost - osobní trenérku, která by mě motivovala, dohlížela na mou pravidelnost, vyhecovala mě k lepším výkonům, ukázala mi, jak cviky správně provádět, aby efekt nebyl úplně opačný nebo žádný a vyzkoušela se mnou, co mi opravdu sedí a co mě baví.

Musím říct, že lepší rozhodnutí jsem udělat nemohla. I když přetrpět každou první půlhodinu je někdy opravdu nadlidský výkon, 3 x týdně pozorovat sama na sobě malé pokroky, objevovat svaly, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám, zkoušet "nové" věci (Bosu podložku nebo TRX závěsný systém) a cítit se překvapivě plná energie, je prostě paráda. A protože moje motivace nejsou jenom kila dole, ale taky mít v čem hezkém, pohodlném a funkčním trénovat, mám proto nový workout wishlist s nej kousky, kterými si za výdrž a výkon hezky budu dělat radost. Přiznám se, že mám odjakživa velkou slabost pro značku Nike a černobílou kombinaci samozřejmě taky, kterou pak ráda doplňuji třeba neonově růžovou nebo fialovou.

Moje trenérka je skvělá, ale kdybych bydlela v Praze, určitě bych trénovala s Javierem - horkokrevným a stále pozitivním Argentincem, účastníkem letošní soutěže Mr. Olympia, profesionálním trenérem a lektorem latinskoamerických tanců. A manželem mé nejlepší kamarádky, kteří mi oba rozproudili i náš svatební den...

Tak jestli máte chuť také konečně začít, právě teď je ten správný čas a rozhodně se nemáte vůbec čeho bát, ani za co stydět! Protože citlivý přístup a soukromí je pro začátek opravdu úžasná věc.

Kontakt na Javiera pro případné zájemkyně (a zájemce) ZDE a celý můj wishlist s odkazy na mém Polyvore TADY.

Poslední motivací je moje nové a aktuální foto na blog, ale to až ještě nasbírám potřebnou odvahu ;-).

No a jak jse na tom s pohybem vy? A bavilo by vás víc článků o (zdravém) životním stylu?
Piště, těším se!









































Javi uprostřed

20 komentářů

  1. Tak já to mám tak nějak dost podobně, akorát že k osobnímu trenérovi jsem chodila už od prosince loňského roku. Po dubnové příhodě jsem však byla nucena dát pauzu a ve středu konečně po třech měsících zase TRX! A co je pro mě motivací? Ten pocit cítit se báječně :-) A naprosto souhlasím, není nad osobního trenéra! Hadříky na cvičení jsou u mě jasný a odzkoušený http://www.fler.cz/ahora-aqui Tak ať se nám dobře cvičí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro ten pocit je rozhodně nejlepší! Mně se podařilo vyměnit 3 hodiny u počítače za 3 hodiny pohybu, když se chce, opravdu to jde. Díky moc za tip a hodně sil ;-)

      Vymazat
  2. Já se odměňuju dopředu, nakoupím si hadříky a pak nezačnu cvičit... :-) Výběr super, jen ten ručník nedoporučuju, vůbec nesaje a pouští černý chloupky :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé nová blogerka, vítej! Já jsem tohle přesně taky udělala, právě proto musím mít ten dozor radši :-D. Ručník už je doma, tak jsem zvědavá... Hezký den

      Vymazat
  3. Tak to si mě tedy pobavila Šárko! I já chodila raději na výtvarku :o) Před asi 4 lety jsem dostala fitko s trenérem (ne celé :o)) k Vánocům. Ne, že by se na mě nedalo koukat, spíš jsem o tom asi mluvila a to bylo všechno... Myslela jsem, že rozpaky a studem umřu dřív, než začne první hodina... Ale cvičím, vím, že to je nutnost...
    A oblečení - funkční, to je jasné, paradoxně zatím funguje víc z Tchiba nebo od sportovních značek.
    Moc zdravím, sportu zdar!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli přesně tak, je to nutnost. Přestala jsem se řešit, ale je fakt, že je trenérka opravdu milá a povzbuzuje mě, což jde pak mnohem líp. Na Tchibo mě nenapadlo kouknout, díky a taky občas ždímu bavlnu ;-). Já též a zdar i výtvarce :-D

      Vymazat
  4. Teď přes léto v horkých dnech je to se mnou špatné, ale už se těším na ochlazení a až se do cvičení zase naplno ponořím! Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo já chodím ráno, což je na tahle vedra fakt nej a kupodivu i příjemně nastartuju den. Věřím a palce držím! Papa

      Vymazat
  5. tak já to mám podobně, s trenérkou cvičím tak třičtvrtě roku a teď jsem přidala běh. Láhev a botičky už mám, zbytek je motivační :-). Taky miluju Nike. A doporučuji ještě flipbelt (http://www.flipbelt.cz/) je super na cvičení i na běhání. A ještě si nemůžu vynachválit funkční kšiltovku od Nike na běhání. Mě by články o zdravém životním stylu bavily moc. A ještě mám pocit,že jsem Javiera viděla u nás ve fitku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ze začátku zkoušela běhat sama, ale byl to děs. Takže se radši dostanu trošku do formy a pak to zkusím znovu. Ta ledvinka je parádní, díky moc! O kšiltovce jsem také uvažovala i se šlověk trošku pod ní schová :-D. Javi cvičí v BBC, možné to je, Praha je malá ;-).

      Vymazat
    2. Jo jo, BBC :-), fakt je ten svet malej, :-). A k behani, ja driv neubehla ani kilak u nas k parku, ale jsk jsem zesilila treninkem, tak to najednou jde samo. Pouzivam Nike running + aplikaci, je jednoducha a je tam vse dulezity. Tak se tesim na nove clanky!

      Vymazat
    3. To teda! Včera jsem to byla zrovna zkusit a je to na výdrži opravdu znát, tak jsem zvědavá ;-). Díky za skvělé tipy a krásné léto.

      Vymazat
  6. Šárko, tak to by bylo bezva - inspirativní články o zdravém životním stylu. Mě na cvičení i na zdravý styl nikdy moc neužilo a už se mi to v mém věku vrací i s úroky. U Tebe bych měla jistotu, že se k nějakým info alespoň dostanu ;). Já zaťala zuby a taky se začala hýbat. Možná se časem také k osobnímu trenérovi dopracuju, ale teď se zatím modlím, aby mi mé odhodlání vydrželo.. Těším se na nové foto, ale nedovedu si moc dobře představit, že bys na sobě měla něco k vylepšení ;). Pa a držím palce, ať se daří! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, no právě, tak se nsažím na to myslet a praktikovt čím dál častěji. Odborné informace nemám, ale jsem fanda :-). Já rávě vždycky na páté skupinové cvičení už nepřišla i když jsem měla předplaceno, děs. Hahá, to si budu pamatovat, až budu retušovat v Photoshopu :-D. pozdravy posílám

      Vymazat
  7. Já to mám úplně stejně, ale osobní trenérka mě ještě nenapadla, zajímavý nápad jak se donutit hýbat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty legíny jsem koukala už na facebooku tuším a jsou prostě dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo vzhledově rozhodně, ale materiál hodně jemná bavvlna, atkže spíš na volný čas nebo lehčí cvičení. Ale moc příjemné a už jsou doma ;-). Krásný den!

      Vymazat
  9. Ta černobílá kombinace vypadá skvěle, v tom bych možná šla cvičit i já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nové oblečení je vždycky skvělá motivace ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.