Můj vysněný obývák

I když to poslední, co je třeba po dlouhé a nákladné rekonstrukci řešit jsou bytové doplňky, pro mě jsou rozhodně nejdůležitější. Tak proč se alespoň nezasnít, nenaplánovat budoucnost a nevyzkoušet, co se k sobě hodí klidně hned teď?

Čeká mě nelehký úkol, zkombinovat skandinávský minimalistický design s rustikálními a starožitnými prvky dohromady. Ale moc se na to těším, protože to bude jiné, netradiční a hlavně naše. Jediné, co už mám, je bílý tray table od Hay a moje plakáty, zbytek doufám přijde postupně. Třeba designové kousky od Vitry, ze kterých se budu těšit určitě minimálně tak dlouho, jak dlouho už se od jejich vzniku vyrábějí.

Moc bych si přála začít vytouženou novou sedačkou s drobnými bytovými doplňky z Nordic Day od Design Letters, Ferm Living nebo By Nord, prostě wishlistem ideálně od shora dolů :-). Její barva a vzhled totiž finální výběr hodně ovlivní. Protože je všude dlažba, solitérní koberec bude také na pořadu dne. Hovězí kůže s potiskem zebry je hodně extravagantní volba, ale láska, co trvá už pěkně dlouho. A určitě mi to nedá a budu potom uvažovat o nějaké elegantní stojací lampě. Zatím k plánovanému osvětlení by se mi moc líbila tahle od Pavlíny z Quality Design, kde má opravdu samé stylovky. Uvidíme...

Pod obrázkem nebo na mém Polyvore naleznete odkazy na e-shopy, kde můžete všechny produkty zakoupit. A příště zase další inspo třeba z mé vysněné kuchyně.

Pohodový začátek týdne!

8 komentářů

  1. Milá Šárko, jako vždy úžasný výběr!
    posílám moc pozdravů ze severu.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, vypadá to úžasně. Zamilovala jsem si ten koš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro je skvělý, jen asi nebude moci být na zemi kvůli psím chlupům :-D

      Vymazat
  3. Tvůj vysněný obývák by se mi taky líbil ;o).
    Nejvíc mi učaroval koberec, je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso mám ho v merku už dlouho a snad se bude jednou hodit ;-)

      Vymazat
  4. páči sa mi, že si zvolila bielo čiernu kombináciu :) Na zvieracie vzory ja nie som nech už su kdekoľvek, ale tie farby su fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Já mám barvy nebarvy nejraději a hovězí kůže doufám bude věčná ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.