Léto u nás

Léto u nás mělo být černobílé, přísně minimalistické a po růžové ani stopy. Jenže nejkrásnější dekorace jsou přeci jen ty živé. A tak nádherná kytice od mého milého k svátku a další drobná růžička, kterou jsem také dostala, nakonec můžou za velkou romantiku i nezvykle více barev v naší vyletněné obávací části. Tu jsem znovu a doufám, že naposledy lehce přeorganizovala, přidala více prostoru a bílé, uklidila zbytečnosti okolo a doplnila o odstíny smetanové a přírodního dřeva, jenž jsou mi v létě nebo na podzim bližší.

Jak vidíte, zabydlelo se také u nás vše, co lítá a peří má nebo pochází z moře - nově zarámované a pověšené designové plakáty z kolekce Geometry, můj první polštář Feather od značky By Nord, pro kterou mám obrovskou slabost a kusy korálů z cest od moře. A když už romantika, tak samozřejmě nesmí ani chybět má milovaná Tine K Home v podobě jemného bílého keramického květníku Vietnam, geometrických svícínů Lotus nebo maxi slámové tašky, se kterou chystám zrovna k vodě.

Vlastně vše tu teď neskutečně voní - kytice rozkvetlých lilií a růžová vonná svíčka Meadows společně s potpourri v bambusové míse. Opravdu osvěžující mix, díky kterému si tu růžovou romantiku ještě chvíli vychutnám...

A teď konečně na návštěvu k vám.
Krásné léto!



16 komentářů

  1. Šárka, všetko krásne čisté a s ružovou jemne oživené. K tej šedej a bielej to perfektne sekne. Samozrejme aspoň takto na diaľku všetko dobré k sviatku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. ŠÁRINKO, SUPER.
    MOC PŘÍJEMNÉ A HEZKY SLADĚNÉ TO MÁŠ V OBÝVÁČKU.
    POHODIČKA.
    DĚKUJI ZA TVOU NÁVŠTĚVU U MĚ NA BLOGU.
    MĚJ SE HEZKY A MĚJ PŘÍJEMNÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko i já a pozdravy posílám :-*

      Vymazat
  3. Šári, jemné, svěží, skvělé zkombinované...to jsi prostě Ty. Moc se Ti to povedlo. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni trochu se cítím nesvá, jak je to barevné :-D. Ale děkuju!

      Vymazat
  4. ten polštář s peříčkem je nádherný :) Krásně sladce vyladěno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, ještě stále vybírám ten pravý, ale tenhle už asi nepustím. A zdravím!

      Vymazat
  5. Šári, u tebe je tak kráááásně !!!! Nádherné dekorace, voňavá kytička .... moc hezky nafoceno, chodím k tobě moc ráda nakukovat ......... přeji ti krásné a pohodové léto !!!! ♥♥♥ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét to mě těší moc! I Tobě nádherné léto (snad brzy opět dorazí) :-*

      Vymazat
  6. Šárko, mě se tak líbí ty tvé malé a přitom tolik intenzivní proměny interiéru, ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro moc díky, změny mě nabíjejí novou energií, tak se snažím je aplikovat častěji a jak to jen jde ;-)

      Vymazat
  7. Krásné! Moc se mi líbí oba plakáty i to, jak růžová prostor zjemňuje... Užívej krásné letní dny :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso mám radost, že se plakáty líbí. Malá změna to opravdu odlehčila. Posílám pozdravy a přeji krásné léto!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.