Kolekce Geometry a Love v malém

Dnes je poslední den, kdy ještě můžete na e-shopu ulovit pár posledních kousků, které zbyly z velkého výprodeje (TADY). A nově na MMB najdete také pohlednice se všemi motivy z kolekce designových plakátů Love a Geometry. Můžete je někomu poslat jako překvapení s milým vzkazem, přilepit si je na zeď washi páskami, na nástěnku nebo magnety na ledničku.

Snad se vám budou líbit a k nákupu nad 500 Kč také vždy dostanete jeden jako malý dárek ;-).

Všechny pohledy ZDE a užijte si poslední červencový den.
Zdraví Šárka



8 komentářů

  1. Šárko, Tvoje kolekce Geometry je moc pěkná. Na podzim budu dělat nový obývák a jsi na seznamu tvůrců, od kterých chci doma něco mít :-) Teď jen ukládám odkazy a v hlavě střádám myšlenky. Tedy představu mám zcela jasnou, tak už jen nastřádat na vše koruny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro moc děkuju a nabídka na VIP slevu určitě stále platí ;-). Hezkou neděli!

      Vymazat
  2. :( proč jsem o pohlednicích nevěděla včera, když jsi mi odesílala balíček? :( Zase příště. Krásné, pěkný nápad. Papa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni trošku jsen nestíhala, tak jsem je dávala na shop na poslední chvíli a na Fler ještě později :-(. Ale poslala jsem už alespoň malý dáreček ;-)

      Vymazat
    2. Ahoj, krásný dáreček, mockrát díky :) Papa

      Vymazat
  3. Šárko, pohlednice jako novinka mi udělaly velikou radost - ideální do malého rámečku na fotky! Budou mi dělat radost, než pořídím plakáty ;-)
    Veronika Palusová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko přesně! Já moc díky za nákup i přízeň, krásné léto a mnoho pozdravů :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.