Insta novinky

Ještě, než se donutím k velkému úklidu a dalším změnám u nás doma, mám tu pro vás alespoň pár fotek z mého Instagramu, kde je všechno tak nějak s předstihem a může fungovat i bez toho velkého úklidu předem. A to mě na tom baví...

Takže jsem konečně vyfotila třeba hrneček se srnkou Fawn s výtečným Pukka čajem, který mě zahříval v deštivých dnech / můj bílý outfit od hlavy až k patě s Brikenstocks, bez kterých už neudělám ani ránu, třešňovou sezónu s mou oblíbenou porcelánovou miskou od Design Letters / kousek kuchyně ve studiu, která by se mi moc líbila / moodboard s myšlenkou na další kolekci mých designových plakátů / jeden s peříčkem, který se tento měsíc objevil ve slovenském časopisu Tvorive Byvanie (hned za skvělým rozhovorem s Bárou Grünwaldovou) / část úlovků ze slev z Manga (pro toho, kdo se ptal - vše sedělo perfektně a bylo skvěle zabaleno, tak jsem hned objednala podruhé :-)) a kouzelné DIY betonové diamanty od Janičky (více u ní TADY), díky kterým se na další dekorování budu opravdu moc těšit.

Užijte si váíkend a připojte se, bude vás to taky bavit!


11 komentářů

  1. Moje diamanty dostali krasnu spolocnost... Na velky nezabudam, ibaze momentalne uz fungujem v krabicovom rezime...ale urcite bude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ať je to brzy bez krabic a neřeš, těším se z těchto ;-)

      Vymazat
  2. Ten kousek kuchyně je krásný :-) Tyhle černé dřezy mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí hlavně ten vsazený dřes a vyfrézované drážky na okap. Ale cena desky je šílená, tak uvidíme... :-/

      Vymazat
  3. Je to dokonalé,úklidu netřeba :o) Máme rády stejný čaj, i když růžový jsem ještě neměla :o)
    Moc zdravím a hezkou neděli, přeji Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ...bože, kam jsem to tu čárku umístila...kdybych četla, co napíšu, že ...
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli naštěstí kolem není vidět :-D! Jo, je úžsaný a čárka bude nejspíš správně! Já s nima taky bojuju :-). Zdravím moc!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Evey děkuji, jen nad kvalitou se musí přimhouřit oči ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.