By Nord

Příroda je nedílnou součástí našeho bydlení, i když to tak možná na první pohled nevypadá. Je pro mě zdrojem inspirace, nové energie, života, klidu a harmonie. Mám ráda její struktury, tvary, povrchy a tlumené barvy. Dřevo, kámen a zelená barva rostlin je úplný základ, který nesmí chybět. Nikdy se mi neokouká, neomrzí mě a skvěle se hodí k bílé barvě. Tohle všechno odráží svými materiály, zpracovýním i vzhledem produkty dánské značky By Nord, jenž je mým dalším favoritem. A proto bych si přála mít od ní doma více kousků.

Jenže... Jako obvykle se stále nemůžu rozhodnout, hlavně co se polštářků v Nordic stylu týče. Stále dokola přemýšlím nejen nad motivem, ale taky nad rozměrem a materiálem. A taky proto, že jako veškerý skandinávský design není z nejlevnějších, chci si dát čas a mít doma opravdu srdcový kousek, který bude díky svému emotivnímu potisku jeden z nejvýraznějších doplňků v našem obýváku.

Nádherný minimalistický (možná trošku podzimní :-)) styling na fotkách je toho důkazem, a pod ním mých osm (hodně, vím) favoritů.Všechny polštářky naleznete TADY a na novou podzimní kolekci se můžete podívat na oficiální stránky SEM. A jestli máte svého favorita také, nebo mi chcete pomoci s výběrem, určitě dejte vědět!

Krásný víkend všem.



VIA

13 komentářů

  1. Jůůů, za mě ten s detailem puntíkaté kolouščí srsti na fotce č. 4 :)). Však "jelen", že jo? Známe mě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani známe Tě a nedivíme se :-D. krásně by se mi hodil k hrnečku, hmmm....

      Vymazat
  2. U mňa jednoznačne vyhráva kožušinová kapucňa s milou ženskou tvárou. Myslím si, že je aj v pánskej podobe. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani přesně tak, muže jsem už doma na chvilku měla, ale žena je taky fakt kouzelná!!!

      Vymazat
  3. Šárko, pro mě je nej hned ten první. Má náboj (a s bouřkou to nemá co dělat:D). Taky by se mi asi jen tak neokoukal. Jsem zvědavá, který nakonec vybereš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro všechny jsou nabité emocema a krásné, jsem taky zvědavá! :-D

      Vymazat
  4. Sama se rozhoduji mezi vodopády a peřím, u každého mě ale něco odrazuje - u vodopádů samet a u peří velikost a poměrně výrazný vzor. Tak stále dumám asi jako vy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nik kdyby bylo peří menší, je moje hned :-). Jinak právě samet jsem měla možnost vyzkoušet a přiznám se, že je neskutečně příjemný, vyloženě na mazlení. I když trošku nezbvyklý materiál, doporučuji vyzkoušet ;-)

      Vymazat
  5. Šárko, polštářky jsou opravdu krásné. Co se motivů týče, tak z Vašeho výběru mě zaujaly hned první dva, Sea view a Waterfall. Ale svou srdcovku jsem si našla na oficiálních stránkách, a to Treetops in mist. Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko ten je! zrovna jsme ho dnes obdivovala na Pinterestu! Asi ještě vydržím s novou podzimní kolekcí, jestli vydržím :-D. Krásný den a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  6. Wow tak ty jsou, taky bych nevěděla, který vybrat, všechny jsou úžasné. Jsem zvědavá, který nakonec vybereš ty! Přeji krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi to já taky, fakt! Díky i Tobě ;-)

      Vymazat
  7. Mračna a peří...všechny jsou nádherné, ale tyhle dva za mě zatím vedou..Asi bych si musela brzy pořídit místnost jen na polštářky :D. Však ono to samo přijde a výběr bude jasný - jen počkat na tu správnou chvíli ;). Už se na Tvůj výběr a umístění v novém domově moc těším! M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.